Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
volgens mij zeg je het zelf al... nieuwe batt erin...misshien eens kijken of je ram geheugen in orde is (zoja -> dat probleem heb ik nu ook, waardoor ik een nieuw mobo moet kopen) een biosupdate zou je kunnen proberen maar ik denk dat als je dit niet eerder hebt gehad met deze biosversie dat het aan je batterij ligt... heb je al een bios reset geprobeerd??? een Asus P5E WS PRO blijkt vaker met redelijk lege batterijen meegestuurd te worden :S van enkele maten gehoord of het waar is weet ik niet hoor verder zou het miss ook kunnen liggen aan je BOOTHDD misschien dat die niet juist opstart en dat je moederbord gaat zoeken naar een andere schijf waar eventueel windows op zou kunnen staan, ma dat zul je niet hebben neem ik aan.
volgens mij zeg je het zelf al... nieuwe batt erin...
misshien eens kijken of je ram geheugen in orde is (zoja -> dat probleem heb ik nu ook, waardoor ik een nieuw mobo moet kopen) een biosupdate zou je kunnen proberen maar ik denk dat als je dit niet eerder hebt gehad met deze biosversie dat het aan je batterij ligt... heb je al een bios reset geprobeerd??? een Asus P5E WS PRO blijkt vaker met redelijk lege batterijen meegestuurd te worden :S van enkele maten gehoord of het waar is weet ik niet hoor
verder zou het miss ook kunnen liggen aan je BOOTHDD misschien dat die niet juist opstart en dat je moederbord gaat zoeken naar een andere schijf waar eventueel windows op zou kunnen staan, ma dat zul je niet hebben neem ik aan.