• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

BIG RED 900D Steves1990

Update - Hardline Tubing 2

Begint er al netjes uit te zien alleen heb ik nu het probleem nu ik hem heb gevuld dat er veel lucht blijft zitten dus vermoedelijk gaat het van de top rad naar de onderkant van de res veel gemakkelijker om de lucht weg te krijgen.
20150625_143631.jpg
20150625_154751.jpg
Flow meter maar deze werkt nu niet dus vermoedelijk zullen dit rechte fittingen moeten worden.
20150625_161809.jpg
Tussen stand nu wachten op gpu block en nog wat fittingen
20150625_164206.jpg
 
Begint er al netjes uit te zien alleen heb ik nu het probleem nu ik hem heb gevuld dat er veel lucht blijft zitten dus vermoedelijk gaat het van de top rad naar de onderkant van de res veel gemakkelijker om de lucht weg te krijgen.


Flow meter maar deze werkt nu niet dus vermoedelijk zullen dit rechte fittingen moeten worden.

Tussen stand nu wachten op gpu block en nog wat fittingen
Ziet er netjes uit, echter weet ik niet of ik heel erg fan ben van de manier hoe je tubes nu lopen. Heb je daar specifiek voor gekozen?
 
ff een heads up over die swiftech komodo r9 le
ik heb deze ook geinstalleerd
maar sommige brackets om je cpu mee vast te zetten .. (dat vierkante metalen plaatje) maakt sluiting op je GPU
het beste kun je de bracket gebruiken die al op je videokaart zit
Ik had bijna een videokaart naar RMA gestuurd.

Na het plaatsen van de swiftech komodo r9 le deed mijn kaart het niet meer
Ik had de kaart weer helemaal terug gebouwd naar stock koeler toen deed de kaart het wel weer
toch maar weer ombouwen .. toen deed hij het niet meer
voor de gein de orginele bracket erop .. toen deed hij het wel.

en ik zou het rode plaatje niet gebruiken voor rood licht effect .. ik vond dat het te oranje was
Met wit is die wel cool
 
ff een heads up over die swiftech komodo r9 le
ik heb deze ook geinstalleerd
maar sommige brackets om je cpu mee vast te zetten .. (dat vierkante metalen plaatje) maakt sluiting op je GPU
het beste kun je de bracket gebruiken die al op je videokaart zit
Ik had bijna een videokaart naar RMA gestuurd.

Na het plaatsen van de swiftech komodo r9 le deed mijn kaart het niet meer
Ik had de kaart weer helemaal terug gebouwd naar stock koeler toen deed de kaart het wel weer
toch maar weer ombouwen .. toen deed hij het niet meer
voor de gein de orginele bracket erop .. toen deed hij het wel.

en ik zou het rode plaatje niet gebruiken voor rood licht effect .. ik vond dat het te oranje was
Met wit is die wel cool

Oei dat klinkt niet goed maar dank je voor de tip zal zien hoe het rood uitkomt anders een ander plaatje maken ofz want wil graag alles rood hebben
 
Nieuwe onderdelen binnen

Omdat de swiftech gpu waterblok niet bij highflow geraakte was ik genoodzaakt een ander blok te nemen die in voorraad was na 2 maand wachten toen heb ik gekozen voor EK-FC R9-290X DCIImetbackplate omdat deze op voorraad was na lang wachten bleek er een verkeerde blok in de doos te zitten en heb ik ook op deze blok nog een maand ongeveer moeten wachten waardoor ik in het totaal ongeveer een 3 maanden heb gewacht op mijn waterblock maar nu zit hij erin.

Omdat ik last had van lucht in mijn loop heb ik dan ook een nieuwe return leinding geplaatst met een kleinere od van tubing naar de onderkant van mijn reservoir. Heb ook andere verlichting besteld witte dark side connect led strips 3 stuks


20150801_164101.jpg20150819_213000.jpg20150819_213012.jpg

Block bouwen

20150819_223444.jpg20150819_230105.jpg

Resultaat wat vinden jullie ervan ?

20150813_132512.jpg20150813_135626.jpg20150813_141210.jpg20150820_002533.jpg20150820_234732.jpg

Zodra ik kan zal ik betere fotos uploaden.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Jason Bitspower BIG SALE% ?️ HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy Aanbieding: 1x Chieftec BIG Tower met waterkoeling set HighFlow Computer Cooling Shop 0
N Big Chief Bigger Gallery & Build Logs 2
Adam Vandervorst Project big d Gallery & Build Logs 56
ForresT Big Tasty terug bij de Mac Algemene Discussies 91
B [2011] The Big Year Films / Movies 2
bundymania [INACTIVE] Bundymania Big Special Sale Thread - check it out now ! Updates Verkocht 18
bundymania REVIEW: CPU Waterblock f. S775 - Big Roundup HighFlow Product Reviews 0
M Lian li p80 i7 gamingmonster ( Big & blue ) Gallery & Build Logs 25
MrGiorgio Bezuinigen of big spender Algemene Discussies 38
Wouter Dutch_Boy / Wouter / PC: Big-Boy I Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
Slade Blue and Red, or Red and White Tubes? What looks better? HighFlow Forum 1
HighFlow Gefeliciteerd, Red Falcon. Felicitaties 0
Rammstation PrimoChill FI-V-BR Vortex Black POM Flow Indicator - Blood Red HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
M-O-D Powercolor RX 5700xt red dragon Waterkoeling 2
P advies clear red coolant non-uv Waterkoeling 6
bunbun casemod project "red elegance" Gallery & Build Logs 11
iSP Alpenföhn Wingboost 2 120mm Blood Red Review (English) HighFlow Product Reviews 0
G Nzxt s340 black/red Gallery & Build Logs 0
P Red Harbinger Fmj Series reservoir cover HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
R Titanium Red Gallery & Build Logs 7
J joeri1 / Joeri / Red Storm Gaming-PC Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
Hightower Bitspower Pump Cooler For DDC/MCP355 (Red) - BP-DDCPC-RD HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
Dirk Kramer Red Carbon desk build Gallery & Build Logs 15
A Mayhem pastel red? Waterkoeling 5
DjangoSoe -Red NineHundred- By DjangoSoe Gallery & Build Logs 11
the_cyberspace Mayhems X1 UV Red Coolant 1Ltr HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
R Red Haze (pc-d600) Gallery & Build Logs 17
volcom Aerocool DS Dead Silence Fan 120mm Red HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
C ASUS Republic of Gamers FERRARI RED Liquid Cooled PC Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
B BitFenix PSU 8-Pin - 8-Pin PCI-E Verleng Kabel 45CM Sleeved Red/Black Cases en Modding 4
Freddy Red Harbinger FMJseries Reservoir covers, uit voorraad leverbaar! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
volcom phobya extension 3 pin 30 cm UV Red HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
volcom Cooler Master Jetflo 120mm Red HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
Freddy Red Harbinger Cross Desk - Ultimate Liquid Cooling Ready HighFlow Product Suggesties en Nieuws 45
D [IN-ACTIVE] RESERVOIR BITSPOWER (Bitspower Water Tank Z-Multi 250 - POM - Ice Red) Verkocht 0
PlayGamble Mayhems Pastel RED HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
PlayGamble Red Black White MOD Gallery & Build Logs 5
B XSPC LCD Temperature Sensor V2 - Red + G1/4 Plug Sensor HighFlow Product Suggesties en Nieuws 18
jev09 The Desk "Red Dragon" Gallery & Build Logs 52
canonchiel [VERKOCHT] Bitspower G1/4 Deep Bold Red 1/2 Fitting 11 stuks Verkocht 0
G AGB-O-Matic Red of Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
yamaha_R1 a real "RED" CATHODE ? does it exist? Cases en Modding 12
R Blood Red kleur, welke koelvloeistof met welke slang? Waterkoeling 1
l3p [VERKOCHT] 5 x BitFenix Spectre Pro Led Red 120mm Verkocht 4
l3p [VERKOCHT] 3 x Enermax T.B. Vegas Duo UCTVD14A 140mm Fan - Blue/Red- 1500RPM Verkocht 9
l3p [VERKOCHT] Enermax T.B. Apollish Red 4x 140mm & 1x 120mm Verkocht 9
l3p Cross by Red Harbinger Gallery & Build Logs 219
K Aerocool Strike-X Panel Fan Controller Red Hardware & Software 0
DieHard vraagje: Aerocool RS12 Carbon Fiber 120mm Fan - Red Overige Koeling 2

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan