Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dat had ik nog gelezen in de Quote In de laatste editie ging nog over mooie huizen van de rijkere mensen in NL, dat ging minder goed.
Maja, zij zien hun vermogen van bijvoorbeeld 100 miljoen naar 70 miljoen dalen.
Hebben ze nog steeds genoeg (A)
Dat had ik nog gelezen in de Quote In de laatste editie ging nog over mooie huizen van de rijkere mensen in NL, dat ging minder goed.
Maja, zij zien hun vermogen van bijvoorbeeld 100 miljoen naar 70 miljoen dalen.
Hebben ze nog steeds genoeg (A)
Hmm, als Randapparatuur ook eronder valt, dan zit ik catagorie hoger dan ik heb ingevoerd, net nog nieuwe Router/Printer/WIFI Adapter/PopcornHour gekocht :').
Oja,
Net ook weer een Appliqué laten maken á $40,- .. Wil me kast nog laten spuiten, 2 sidewindows gekocht á €25 stuk, tikt lekker aan.
dit jaar zit ik al een een goeie 700 - 800 euri aan HW dusja ...
meestal waterkoelingsmateriaal, omdat ik daar wel al wat van heb maar nog niet genoeg, ik wil imho, dat wanneer ik iets aan het doen ben en ik iets nodig heb, pats uit m'n persoonlijk voorraadje kunnen nemen en gebruiken en niet telkens moet gaan bestellen
hardware gebeurd in periodes, dan eens een videokaart en wat raam, dan wat ditjes en datjes, niet alles te gelijkertijd
en als student ASO (latijn wiskunde) ook veel weekends werkend en vakantie's, ben deze week van de vakantie van maandag tot zondag weze werken, jaja vandaag ook nog 'n uurtje gewerkt zeg op pasen ...
dat schiet wel min of meer op hoor
verder spendeer ik nog iets of wat per maand aan uitgaan en cafégaan en dan de zomer wat festivals ...
Als i7 niet zo retesnel was geweest had ik denk ik de upgrade nog uitgesteld.
Maar dan had ik het geld misschien ook uitgegeven aan mn kast of de waterkoeling zelf. :112:
Vorig jaar bij elkaar zo'n €3500 uitgegeven aan m'n eerste zelfgebouwde pc + nettop, met randapparatuur meegerekend.
Maar ik heb nu al €300 uitgegeven aan een ssd en wat spullen (is onderweg), en ik wil misschien een nieuwe generatie videokaart halen, dus ik zit in de €500-€1000 categorie.
Maar goed ook dat ik niet hoger zit, ik wil volgend jaar misschien nog een klein reisje maken en de spullen daarvoor zijn ook niet goedkoop.