Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Heb me geheugen nog uitgetest. Krijg de FSB niet hoger dan 519Mhz. 520Mhz freezd de heleboel. Weet niet wat sommige mensen nou goed van aan die D9micron. Maar misschien heb ik wellicht gewoon k*t geheugen. Tot 2.64 volt gezet. Hoger krijg ik hem echt niet. Het blijft uiteraard pc-6400 geheugen wat zo`n 1180Mhz hoort te doen maar wel met belachelijk vrij veel voltage.Hoop dat andere geheugen een aardig verschil gaat geven en dat 600mhz dan wel ineens haalbaar word op de maximus.
Heb me geheugen nog uitgetest. Krijg de FSB niet hoger dan 519Mhz. 520Mhz freezd de heleboel. Weet niet wat sommige mensen nou goed van aan die D9micron. Maar misschien heb ik wellicht gewoon k*t geheugen. Tot 2.64 volt gezet. Hoger krijg ik hem echt niet. Het blijft uiteraard pc-6400 geheugen wat zo`n 1180Mhz hoort te doen maar wel met belachelijk vrij veel voltage.
Hoop dat andere geheugen een aardig verschil gaat geven en dat 600mhz dan wel ineens haalbaar word op de maximus.