Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Als je ze goed koelt kunnen ze dat wel hebben voor te benchen.Ik hanteer altijd:CPU 65nm = max 1.55V 24/7CPU 45nm = max 1.42V 24/7RAM DDR2 = max 2.1V zonder fan / 2.3V met fan (D9 chips)Promos geef je liever niet 2.3V, omdat ze dan waarschijnlijk slechter clocken of instabiel worden. Ik heb het hier dus wel over D9 chips.Dat jij 2.5V moordend vind kan. Ik niet... Heb op me oude E6750 ook een dikke 1.89V gegooid met een waterkoeling op (wel een degelijke set) waardoor ik 4.5Ghz kon halen, en de chip draait nog altijd 4Ghz op 1.55V sinds ik hem gekocht heb.Koeling = de regel .
Als je ze goed koelt kunnen ze dat wel hebben voor te benchen.
Ik hanteer altijd:
CPU 65nm = max 1.55V 24/7
CPU 45nm = max 1.42V 24/7
RAM DDR2 = max 2.1V zonder fan / 2.3V met fan (D9 chips)
Promos geef je liever niet 2.3V, omdat ze dan waarschijnlijk slechter clocken of instabiel worden. Ik heb het hier dus wel over D9 chips.
Dat jij 2.5V moordend vind kan. Ik niet... Heb op me oude E6750 ook een dikke 1.89V gegooid met een waterkoeling op (wel een degelijke set) waardoor ik 4.5Ghz kon halen, en de chip draait nog altijd 4Ghz op 1.55V sinds ik hem gekocht heb.
Koeling = de regel .