• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Reageer op onderwerp

Daar rijden hpi savage's tussen, die dingen zijn zeer degelijk gebouwt. Super auto's. Ik heb er ook eentje gehad. Maar goed is het zeker niet. Salto is leuk, maar 2 of 3 achter elkaar is net gek zat. Je bent namelijk net lang zat onbelast vol toeren aan t draaien.

Ik heb er veel mee op bouw terein gereden, tegen zandbergen op enz, ook springen, soms een salto, maar wel met beleid.

Dit was mijne:

Heb ik een hoop schik mee gehad. Toen ik m verkocht zat er een standaart 2-bak in en achteruit. Maar 3 bak was ook net niet alles, tandwielen waren een derde dunner. Maar zo is dit met een hoop, oorzaak en gevolg. Grotere wielen (breder, hoger, of beide) sloopte je diff. Een maat van me sloopte elke sprong zijn diff allemaal door grotere wielen die niet van hpi waren. Maar inmiddels zijn ze al weer aardig gevorderd en slechte punten zijn verbeterd. En toen vond ik het al een pracht ding.

www.hpieurope.com

Terug
Bovenaan