• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Bestuurbare autootjes, bootjes en vliegtuigjes!

Verdorie toch, ik heb ooit nog zo een filmpje gezien met een RC car die een megajump doet dwars over een straat en op een parking landt "op zn pootjes" en gewoon lekker verder rijdt. Maar ik kan het echt niet vinden op youtube. De ervaren rotten weten misschien welk filmpje ik bedoel :)
 
@ nighthawk,

Dat is een bekend filmpje, dit is echt slopen van je model.

Heb wel is een filmpje gezien, deed op straat ook een sprong met een buggy, klapte zijn motorblok er af :p


Maar de goede merken kunnen wel wat hebben. Zijn net de vieze klappen die de boel slopen, zoals draag armen enz.
 
Daar rijden hpi savage's tussen, die dingen zijn zeer degelijk gebouwt. Super auto's. Ik heb er ook eentje gehad. Maar goed is het zeker niet. Salto is leuk, maar 2 of 3 achter elkaar is net gek zat. Je bent namelijk net lang zat onbelast vol toeren aan t draaien.

Ik heb er veel mee op bouw terein gereden, tegen zandbergen op enz, ook springen, soms een salto, maar wel met beleid.


Dit was mijne:


Hummer1_4.sized.jpg

Hummer1_3.sized.jpg

chassis.sized.jpg





Heb ik een hoop schik mee gehad. Toen ik m verkocht zat er een standaart 2-bak in en achteruit. Maar 3 bak was ook net niet alles, tandwielen waren een derde dunner. Maar zo is dit met een hoop, oorzaak en gevolg. Grotere wielen (breder, hoger, of beide) sloopte je diff. Een maat van me sloopte elke sprong zijn diff allemaal door grotere wielen die niet van hpi waren. Maar inmiddels zijn ze al weer aardig gevorderd en slechte punten zijn verbeterd. En toen vond ik het al een pracht ding.

www.hpieurope.com
 
Leuk speelgoed hier, kan mij herrineren dat mijn kameraad ook zo,n auto op benzine had.
En hij ging express met zijn autootje langs je broekspijpen zodat het onder de benzinedruppels zat.:120:
 
Wauw, die HPI hebben ook heeeele vette auto's zeg.

Nog meer keuze :'(
Nu wil ik eentje offroad hebben en ook eentje voor straat.. sjonge sjonge

Ik kan je wel 1 ding aanraden. Begin met offroad, daar kan je in princiepe overal mee terrecht, het is soms alleen even zoeken naar een leuke plek.

Als je onroad gaat rijden, is het verstandig om een circuit op te zoeken. Op de straat rijden is gewoon 3 keer niks. Wachten tot de auto's weer voorbij zijn, uitkijken voor de auto's, alleen maar heen en weer kunnen rijden etc.
 
Terug
Bovenaan