• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Bestelling ineens langere levertijd ivm vakantie?

kimbocake

New member
Beste.

Qua prijzen zeer tevreden. Enkel kreeg ik nadat ik de bestelling geplaatst had een email met daarin het volgende:

Dear Madam/Sir,

Thank you for your e-mail.

Due to a fair trade visit in Asia, we are closed from Wednesday 8 October till Friday 17 October.

We're back on Monday 20 October.

During this period, we will still try to answer your e-mail a.s.a.p., but it will most probably take a little longer than usual.
Orders will be shipped from Monday 20 October again.

We hope for your patience and understanding.
Thank you!

If you have technical or any other questions, please ask your question on our forum:
http://forum.highflow.nl
The fastest way to get your answer!

By the way, during our absence we have a free Give Away on Facebook!
Check it out: https://www.facebook.com/HighFlow.nl

And also on our forum:
http://forum.highflow.nl/f2/forum-g...epton-140-en-280-tot-31-oktober-2014-a-16557/

Best Regards,

HighFlow.nl



Nu vond ik dit vreemd want dit stond nergens op de website!
Dus berichte ik het telefoon nr wat bij contact stond maar deze persoon nam niet op dus stuurde ik een appje. Echter na het lezen van dit appje werd ik zonder enig pardon geblockeerd!

Ik vind dit alles erg jammer aangezien dit mijn eerste bestelling hier is met eigenlijk meteen al een slechte ervaring...

Iemand enig wat ik hier nu mee kan doen?


Mvg Patrick
 
Misschien een screenshot waar? Moet wel in erg kleine letters zijn geplaatst dan. Zie namelijk niet een banner of iets dergelijks? Tevens dan nog mijn vraag van het contacteren en geblockt worden
 
2hekd8j.jpg


http://www.highflow.nl/woensdag-8-10-tot-vrijdag-16-10-geen-verzendingen..html#366

Ben het wel met je eens. Het mag allemaal wel wat duidelijker. :)

Beter lezen denk ik,staat echt wel vermeld op de website.emails of bestellingen zullen langer duren op een reactie dan normaal.
Zo duidelijk is het niet.
 
Als je geabonneerd bent op de nieuwsbrief had je het ook kunnen weten. Regelmatig krijg je dan keurig een email in je bus met nieuwtjes, acties, bijzonderheden, etc. Had de mijne op 4 oktober jl. ontvangen waarin werd verwezen naar de afwezigheid en de CM-weggeef-actie.
Waarschijnlijk is niet iedereen geabboneerd op deze nieuwsbrief (of wordt niet gelezen)

Ik kan helaas niet oordelen over the app-blokkade, maar er zal ongetwijfeld een goede reden voor zijn. Stuur volgende week gewoon even een mailtje naar Highflow en vraag netjes wat de reden was.

Just my 2 cents ;)
 
Als je geabonneerd bent op de nieuwsbrief had je het ook kunnen weten. Regelmatig krijg je dan keurig een email in je bus met nieuwtjes, acties, bijzonderheden, etc. Had de mijne op 4 oktober jl. ontvangen waarin werd verwezen naar de afwezigheid en de CM-weggeef-actie.
Waarschijnlijk is niet iedereen geabboneerd op deze nieuwsbrief (of wordt niet gelezen)

Ik kan helaas niet oordelen over the app-blokkade, maar er zal ongetwijfeld een goede reden voor zijn. Stuur volgende week gewoon even een mailtje naar Highflow en vraag netjes wat de reden was.

Just my 2 cents ;)

Dat geldt uiteraard enkel voor leden welke al waren ingeschreven voor de nieuwsbrief en/of lid waren van het forum.
Ik ben het volledig eens met kimbocake, het had wat beter duidelijker aangegeven worden, of tijdens het afrekenen vermelden dat het pas later kan worden verzonden i.v.m. afwezigheid van personeel :)

Zie het als een leermoment, ze zijn bijna weer terug, dus even geduld nog!
 
Bedankt voor jullie reactie's. Het staat er inderdaad maar veelste klein een banner in het midden was beter of een popup.
Tevens vraag ik mij dan nog altijd af wrm de webshop mij ineens blockeerd van whatsapp. Ik vroeg heel netjes of het toegestaan was te whatsappen. En zonder pardon block...

Daarnaast krijg ik ineens een mail dat er 2 dingen nabesteld moesten worden gezien deze niet op voorraad waren (mn eigen fout) maar vind de manier waarop ik genegeerd word door deze persoon niet netjes.

Hopelijk is deze persoon morgen bereikbaar of is HighFlow helemaal niet telefonisch bereikbaar?
 
Misschien ook even snel inpikken hierop, de aankondiging staat inderdaad maar in het klein op de site, hier op de site is hij echter wel duidelijk gepasseerd, net als via de nieuwsbrief. Een aandachts puntje voor de volgende keer.

Dat gezegd zijnde zijn jouw acties toch ook niet echt doordacht. In de mail wordt duidelijk aangegeven dat highflow gesloten is en Freddy in het buitenland zit. Voor hulp meldt het dat je best hier op het forum terecht kan. Dan is bellen toch volledig onlogisch?
- ze zijn op vakantie, dan is het normaal dan men niet opneemt.
- china is 10? uren tijdsverschil met hier.
- om nog maar van roamingskosten en dergelijke te zwijgen.

Tot slot is een telefoon nummer bedoel om te bellen. Het is freddy's volste rechten om jouw op whatsapp te blokkeren als hij dit enkel voor prive doeleinden wil houden.

M.a.w. een groot deel van deze 'negatieve' ervaring had gemakkelijk vermeden kunnen worden door direct naar het forum te komen zoals aan gegeven ;)
 
We zijn weer aan het werk :)

Excuses voor het ongemak.
De vermelding enkel in het nieuws vak is inderdaad te weinig en het had ook in het midden van de homepage moeten staan.

Whatsapp wordt niet gebruikt, daarom lijkt het waarschijnlijk of je geblokkeerd bent.

Inmiddels is er al per e-mail gecommuniceerd over jouw bestelling en is nu alles duidelijk!
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Bl4ckj4ck666 Bestelling HighFlow Webshop 8
K vlotte afhandeling van mijn eerste bestelling (maar bijgevolg dus zeker niet laatste) HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Madbull Mijn eerste bestelling. HighFlow Testimonials / Shopreviews 2
B Checkup vooraf bestelling Custom Loop (ROOKIE) Advies Waterkoeling Setup 6
Hightower mm bestelling levertijd HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
Ahtlon Volgens mij heb ik wel pech met mijn bestelling. Waterkoeling 4
Hightower Tp 13 polo shirt bijvoegen bij een bestelling. HighFlow Webshop 6
A Bestelling ophalen? HighFlow Webshop 4
J bestelling #46307 HighFlow Computer Cooling Shop 3
D bestelling met verschillende leverings data HighFlow Webshop 7
Y Nieuwe Bestelling afrekenen gaat niet HighFlow Computer Cooling Shop 2
Hightower geen email bevestiging na bestelling HighFlow Webshop 2
C Bestelling niet compleet. HighFlow Testimonials / Shopreviews 2
D Goeie service (klantenservice en behandeling van me bestelling) HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
S iDeal foutmelding bij bestelling HighFlow Webshop 4
yamaha_R1 Advies bestelling ! Advies Waterkoeling Setup 3
Jort Bestelling #34286 nog steeds niet binnen. *binnen!* HighFlow Webshop 9
Bart D Kan bestelling niet plaatsen/betalen iDEAL - totaal bedrag klopt niet?? HighFlow Webshop 5
R Mijn 2e bestelling bij Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
S 1ste bestelling HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
squidgyboy 1ste bestelling . zullen er nog wel meerdere volgen HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
tahsin [NL] Review/Benchmark Highflow.nl bestelling! HighFlow Testimonials / Shopreviews 8
tahsin [NL] Review/Benchmark Highflow.nl bestelling! HighFlow Product Reviews 7
R 1e Bestelling bij Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
C 2de kleine bestelling HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
M Eerste bestelling HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
hesselcandea Eerste bestelling Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
K Kan bestelling niet plaatsen en geen keuze betaalmethode/verzendmethode HighFlow Webshop 2
Skydrone M'n eerste bestelling HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
S Eerste bestelling HighFlow Testimonials / Shopreviews 2
VoYaGeRTM Eeerste bestelling WC :) HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
K Eerste bestelling (Belgie) HighFlow Testimonials / Shopreviews 17
sir serial Mijn eerste bestelling bij Highflow. HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
H bestelling nalopen Advies Waterkoeling Setup 16
Michael81B Bestelling nog steeds niet binnen HighFlow Webshop 5
H Weer een bestelling achter de rug :) HighFlow Testimonials / Shopreviews 8
C Bestelling kapot - geen garantie HighFlow Testimonials / Shopreviews 13
F Bestelling HighFlow Computer Cooling Shop 5
P bestelling HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
aadje93 Waardepunten sorteren (aantal van bestelling) klopt niet, HighFlow Webshop 4
K Flyer bij bestelling HighFlow Webshop 3
A Bestelling mislukt // Opgelost HighFlow Webshop 11
R Bestelling perfect ontvangen HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
N Nieuw hier en 1ste bestelling. HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
M Eerste bestelling binnen HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
alain-s bestelling zo veel HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
G help betaling/bestelling HighFlow Computer Cooling Shop 3
H Bestelling nr zoveel ! HighFlow Testimonials / Shopreviews 4
Ctrl Nieuwe bestelling. HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
MaartenvdE 1e bestelling bij Highflow, en zeker niet de laatste HighFlow Testimonials / Shopreviews 0

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan