Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Torchlight had ik gister even gespeeld, zelf vind ik het tot nu toe een leuk spel, jammer genoeg is de keuze voor de characters beperkt, je kan maar uit 3 verschillende rassen kiezen dat is eigenlijk wel jammer.Maar desondanks vind ik in het algemeen een leuk spel.Ik denk dat ik zelf opzoek ga naar oblivion. Het klinkt wel interessant. Ik heb op internet inderdaad veel gehoord over fallout 3, de recensies zijn zeer positief maar dat is niet een game zoals torchlight en fable (correct if I'm wrong)aan de hand van de filmpjes die ik op YouTube zie.Ik heb toen ook nog dragon age origin gespeeld maar zoals hierboven werd gezegt was er niet veel actie en ik kwam toen ook niet verder in het spel .__.Maar heeft iemand ook van het spel Sacred 2 gehoord? Het lijkt mij ook wel een leuk spel. Maar dat moet ik zelf ook maar even naar kijken.
Torchlight had ik gister even gespeeld, zelf vind ik het tot nu toe een leuk spel, jammer genoeg is de keuze voor de characters beperkt, je kan maar uit 3 verschillende rassen kiezen dat is eigenlijk wel jammer.
Maar desondanks vind ik in het algemeen een leuk spel.
Ik denk dat ik zelf opzoek ga naar oblivion. Het klinkt wel interessant.
Ik heb op internet inderdaad veel gehoord over fallout 3, de recensies zijn zeer positief maar dat is niet een game zoals torchlight en fable (correct if I'm wrong)
aan de hand van de filmpjes die ik op YouTube zie.
Ik heb toen ook nog dragon age origin gespeeld maar zoals hierboven werd gezegt was er niet veel actie en ik kwam toen ook niet verder in het spel .__.
Maar heeft iemand ook van het spel Sacred 2 gehoord? Het lijkt mij ook wel een leuk spel. Maar dat moet ik zelf ook maar even naar kijken.