Joren New member 26 maart 2009 #21 "volgende week vrijdag schoolfeest, ga je ook heen?" "natuurlijk, schat " "omg?" "jaaa. echt wel ... zullen we dansen?" "ofc" :066:
"volgende week vrijdag schoolfeest, ga je ook heen?" "natuurlijk, schat " "omg?" "jaaa. echt wel ... zullen we dansen?" "ofc" :066:
Source Mr. Grillmeister 26 maart 2009 #22 Spankyfart zei: "Wat een bitch die vriendin van jou" Klik om te vergroten... Lol die komt me bekend voor :033:
Spankyfart zei: "Wat een bitch die vriendin van jou" Klik om te vergroten... Lol die komt me bekend voor :033:
Source Mr. Grillmeister 26 maart 2009 #24 Hey, How you doin'? :icon_keel: ..Priceless.[ame="http://www.youtube.com/watch?v=afzH-38sJ1A"]Joey - 'How you doing?'[/ame] Deze man is geweldig. (<-punt) Soo eh,, How You Doin'? :icon_cool: How You Doing! Damn It! Laatst bewerkt: 27 maart 2009
Hey, How you doin'? :icon_keel: ..Priceless.[ame="http://www.youtube.com/watch?v=afzH-38sJ1A"]Joey - 'How you doing?'[/ame] Deze man is geweldig. (<-punt) Soo eh,, How You Doin'? :icon_cool: How You Doing! Damn It!
ZwerverRoodbaard Bred veur de kop 27 maart 2009 #25 hung zei: ik heb een vette watercooling systeem, zullen wij css gamen? Klik om te vergroten... Zet je een foto als bewijs op het forum als dat gewerkt heeft ? Want dan hoeven de meeste zich hier niet zo uit te sloven
hung zei: ik heb een vette watercooling systeem, zullen wij css gamen? Klik om te vergroten... Zet je een foto als bewijs op het forum als dat gewerkt heeft ? Want dan hoeven de meeste zich hier niet zo uit te sloven
Slader prof klikker 27 maart 2009 #26 ik denk dat die in het verkeerde topic staat Die hoord bij de meest foute openings zinnen
hung RAS EZEL 27 maart 2009 #27 nou, het is mij tot nu toe nog niet geluk. maar ik begin maar net 2 jaar met watercooling. gegarandeerd dat ik het binnen 10 jaar wel lukt.
nou, het is mij tot nu toe nog niet geluk. maar ik begin maar net 2 jaar met watercooling. gegarandeerd dat ik het binnen 10 jaar wel lukt.
Oli4v Active member 27 maart 2009 #29 Slader zei: ik denk dat de "How you doin" beter voor je uitpakt Klik om te vergroten... idd en waarom moet dit bericht nu 10 tekens lang zijn?
Slader zei: ik denk dat de "How you doin" beter voor je uitpakt Klik om te vergroten... idd en waarom moet dit bericht nu 10 tekens lang zijn?
Oli4v Active member 29 maart 2009 #33 Nils zei: ik heb de zin , jij de opening! whaha! Klik om te vergroten... die's geniaal imho, gebruik je mond ! ^^, maar niet als zin, letterlijk
Nils zei: ik heb de zin , jij de opening! whaha! Klik om te vergroten... die's geniaal imho, gebruik je mond ! ^^, maar niet als zin, letterlijk
V vincent Gouden member 31 maart 2009 #34 ik zeg altijd: Kun je even bukken, dan kan ik hem erin steken.
V vincent Gouden member 31 maart 2009 #35 of een franse opening,s zin: snapiefoudanpipiemieendanbefikoe
stravinski Oc-en is a way of life 31 maart 2009 #36 Vincent zei: of een franse opening,s zin: snapiefoudanpipiemieendanbefikoe Klik om te vergroten... hmmm die moet ik effe oefenen:098:
Vincent zei: of een franse opening,s zin: snapiefoudanpipiemieendanbefikoe Klik om te vergroten... hmmm die moet ik effe oefenen:098:
Freddy Administrator Forumleiding 31 maart 2009 #37 Je vader is een terrorist!!!! Want jij bent de bom!!!