• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Beste dual bay reservoir?

Bedankt voor de tip,

ik heb een laing D5-MCP655 dus die zal niet passen :p
Dan is de primochill Typhoon 3 zeker een optie en eigenlijk de enige die ook nog een effectieve meerwaarde biedt :)
Heb zelf ook al eens aan dit reservoir zitten denken in combinatie met een dual loop. Die testen zijn echt schitterend. Lees anders maar eens Skinnee Labs | PrimoChill Typhoon III of bekijke even onderstaande grafiek:

D5-T3_SysFlow_01a.jpg
 
Whahahahaahaahaahaahhhhahahaha, owja srry even serieus.

Dat/die reservoir top is echt BUT!

Vooral die revieuw van skinnee, die even de DUAL loop bijelkaar OPTEL zodat hij UBAH goed lijk maar theoretish is dat natuurlijk NO-GO, ik hoop dat coolfris hierop reageer hij weet er VEEEL van.

De lijmverbindingen zitten ook vol met lucht.
 
Dat van de 2 loops bij elkaar optellen heb ik ook altijd een beetje vreemd gevonden.
Ik ben zelf ook een beetje aan het testen gegaan en kwam ook op hele goede resultaten. Ik kreeg met de T3 een betere flow dan met de EK X-top V2.

Maar Kenny het but zijn van deze ressen moet ik wel tegen spreken..

De problemen waren vooral met de eerste modellen die in China gemaakt werden... de modellen die uitgegeven worden door primochill worden in de US gemaakt en zijn beter..

Niet alle eerste modellen zijn slecht want de mijne is ook van de eerste batch...meteen na introdutie aangeschaft en er zijn na een 3/4 jaar geen enkel probleem met dit res bij mij
 
Hmm die t3 is mischien wel een optie, dan hoef ik ook niet een losse top te bestellen voor de pomp, scheelt ook weer wat geld en minder slangen in de kast.

ik zat zelf momenteel aan dit model te denken.
XSPC DDC 5.25 Dual Bay Reservoir One

maar de T3 maakt het wel heel wat makkelijker. nog even nadenken daarover,

Nogmaals bedankt ^_^

EDIT: heb ff rond gekeken en de t3 is mischien wel de beste optie, alleen ik kan niet vinden welke fittingen er op kunnen op de achterkant, er staat nergens goed aangegeven wat er nou wel en niet op past, ik heb 1/2 slangen 13mm id en al mn andere fittingen zijn g1/4.
 
Laatst bewerkt:
Whahahahaahaahaahaahhhhahahaha, owja srry even serieus.

Dat/die reservoir top is echt BUT!

Vooral die revieuw van skinnee, die even de DUAL loop bijelkaar OPTEL zodat hij UBAH goed lijk maar theoretish is dat natuurlijk NO-GO, ik hoop dat coolfris hierop reageer hij weet er VEEEL van.

De lijmverbindingen zitten ook vol met lucht.
Wel, dan heeft Coolfris misschien een heel slecht of een vriend van mij een heel goed exemplaar gekregen :)
Ik heb die waterkoeling met die T3 daar zien draaien en resultaten waren echt top hoor. Die heeft er alvast nog nooit problemen mee gehad, vandaar dat ik er voor een volgende build ook over aan het denken was ...
 
Ik heb voor de zekerheid nog maar even flink op google gezeten en wat reviews/videos gezocht van de T3, toch nog aardig wat mensen die problemen hebben met cracks en scheuren in dit reservoir, zelfs een videotje waar duidelijk te zien was dat de plastic fittingen gewoon waren afgebroken.

De t3 reservoir is heel aantrekkelijk wat betreft design, maar gezien de problemen hier en daar vind ik het niet echt waard. dan toch maar een losse top voor mn pomp en een standaard dual bay reservoir.

Gelukkig heb ik nog even de tijd om te beslissen, wantja het vakantie geld komt toch pas volgende maand :)
 
Zo! Bij deze meteen beslist dat mijn volgende build zeker GEEN T3 zal hebben! Thx voor de tip (Skinnee Labs is normaal nogthans goed en betrouwbaar).

Dus neemt niet weg dat het wel een knap concept is/kan zijn ... maar vooral jullie input over kwaliteitsproblemen doet voor mij de deur dicht.
 
Dus neemt niet weg dat het wel een knap concept is/kan zijn ... maar vooral jullie input over kwaliteitsproblemen doet voor mij de deur dicht.

Zoals ik had gezegd, het design is erg cool bedacht, en als het goed was uitgevoerd en gewoon een single loop configuratie was geweest zou het mischien wel uber goed kunnen werken, je d5 pomp in een bay reservoir is geniaal bedacht, maar helaas werkt het voor geen meter, en de hoeveelheid mensen waarbij het hopeloze ding gescheurt is, is ongelofelijk.

Maar goed, ff tussendoor, welke van deze 2 is het beste voor mijn setup?

XSPC DDC 5.25 Dual Bay Reservoir One

EK Waterblocks EK-BAY SPIN Reservoir - Plexi
 
Zo! Bij deze meteen beslist dat mijn volgende build zeker GEEN T3 zal hebben! Thx voor de tip (Skinnee Labs is normaal nogthans goed en betrouwbaar).

Dus neemt niet weg dat het wel een knap concept is/kan zijn ... maar vooral jullie input over kwaliteitsproblemen doet voor mij de deur dicht.
idd, skinneelabs is normaal vrij goed, maar hier heeft hij toch steken laten vallen hoor


Zoals ik had gezegd, het design is erg cool bedacht, en als het goed was uitgevoerd en gewoon een single loop configuratie was geweest zou het mischien wel uber goed kunnen werken, je d5 pomp in een bay reservoir is geniaal bedacht, maar helaas werkt het voor geen meter, en de hoeveelheid mensen waarbij het hopeloze ding gescheurt is, is ongelofelijk.

Maar goed, ff tussendoor, welke van deze 2 is het beste voor mijn setup?

XSPC DDC 5.25 Dual Bay Reservoir One

EK Waterblocks EK-BAY SPIN Reservoir - Plexi
degene die je het mooiste vindt, in die xspc kan ook al ineens je pomp huisvesten ;), dus je pomp hangt erin ;)
 
Mja me d5 pomp zal niet passen xD

Denk dat ik dan toch de xsPC neem, als ik die tot de top vul kan ik er ook nog eens een temperatuur meter bij gooien zonder T splitsing.

Edit lol, ik dacht dat er 3 g1/4 threads op zaten, maar toch niet :p achjah dan maar nog n T splitsing erbij.
 
Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
R s2011 ... goede/beste blokken voor dual proc Waterkoeling 0
Freddy [2023] Gelukkig nieuwjaar en de beste wensen allemaal! HighFlow Computer Cooling Shop 4
Freddy [2022] Gelukkig nieuwjaar en de beste wensen allemaal! HighFlow Computer Cooling Shop 2
R Ik ben op zoek naar de beste koeling voor mijn CPU Waterkoeling 1
Freddy [2021] Gelukkig nieuwjaar en de beste wensen allemaal! HighFlow Computer Cooling Shop 3
Freddy Fijne feestdagen en de beste wensen 2020-2021! HighFlow Computer Cooling Shop 3
HighFlow Fijne feestdagen en de beste wensen! HighFlow Computer Cooling Shop 5
I 1e keer Waterkoeling, maar wat zijn de beste/handigste onderdelen??? Advies Waterkoeling Setup 2
Freddy [2019] Gelukkig nieuwjaar en de beste wensen allemaal! HighFlow Computer Cooling Shop 8
Freddy Fijne feestdagen en beste wensen 2018!!! Let op, gewijzigde openingstijden HighFlow HighFlow Computer Cooling Shop 7
Deathchant Nieuwe PC: radiator positionering en welke fans voor beste koeling en airflow? Hardware & Software 17
Freddy [2018] Gelukkig nieuw jaar en de beste wensen! HighFlow Computer Cooling Shop 7
Enola beste fan 140 mm voor een rad en airflow? Waterkoeling 11
Freddy [2017] Gelukkig nieuw jaar en de beste wensen! HighFlow Computer Cooling Shop 10
T Advies beste waterloop setup Lian-Li PC08 budget tot 1000 euro Advies Waterkoeling Setup 3
Freddy [2016] Gelukkig nieuw jaar en de beste wensen!!! HighFlow Computer Cooling Shop 8
Freddy Fijne feestdagen en de beste wensen. Check onze Kerst Actie :) HighFlow Computer Cooling Shop 10
P Beste fans voor push/pull combi Waterkoeling 6
AQuAKiNG beste lak voor radiatoren Cases en Modding 5
D beste voeding voor gtx 770 sli Handleidingen en Installatie Tips 4
volcom beste 120mm rad voor cpu only koeling? Advies Waterkoeling Setup 5
S Welke pomp + top is het beste? Waterkoeling 3
P wat kan ik het beste pakken??? Advies Waterkoeling Setup 13
S Beste optie voor fitting op EK-D5 Vario X Waterkoeling 4
V Wat voor videokaart kan ik het beste aanschaffen voor 4 monitoren ? Hardware & Software 0
olympus Beste (budget) headset Hardware & Software 11
J Beste verlichting voor in m'n case? Cases en Modding 6
stigma Beste Thermal pads Overige Koeling 1
alain-s Beste Case Mod van een Silverstone FT-02 dat ik ooit heb gezien Cases en Modding 3
DeKentering Beste setup met de producten die ik heb?? Waterkoeling 3
arwin74 Welke pomp is nu het beste ? Waterkoeling 3
J Beste plek voor mijn radiator Waterkoeling 2
F Welke laptop is de beste keus voor mij :S Hardware & Software 9
A Beste fans voor op H100. Waterkoeling 2
S Water Koeling voor mijn computer Wat is het beste. Advies Waterkoeling Setup 28
jev09 Beste CPU Block (performance) Waterkoeling 11
jev09 Beste Koelvloeistof Waterkoeling 45
Vissa Highflow, zonder twijfel de beste! HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
Freddy HighFlow Beste Webshop: Hardware.info Awards 2011, stem op HighFlow! HighFlow Computer Cooling Shop 17
Freddy HighFlow Beste Webshop: Tweakers Gouden Steeksleutel, stem op HighFlow! HighFlow Computer Cooling Shop 36
K Goeiemiddag beste mensen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 18
P hoe kan je het beste letters uit een pc paneel halen? Cases en Modding 6
D3T0X Wat is de beste keuze voor oc 2500k? Overclocking 13
J Is deze setup geschikt en welke fan zijn het beste voor een stil systeem ? Advies Waterkoeling Setup 3
sir serial Wat is je beste aankoop/deal op pc gebied ooit? Algemene Discussies 34
F wat zijn jouw beste wensen voor 2011 Algemene Discussies 8
maomanna Beste 32" LED TV? Hardware & Software 1
R Welke sleeve is de beste ? Cases en Modding 11
Katsie beste ram keuze? Hardware & Software 11
E Waar kun je het beste fijn schuurpapier kopen Cases en Modding 9

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan