• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Beste CPU Block (performance)

jev09

New member
hallo mensen,
ik zit te kijken voor een beste CPU block, ik denk dat ik het ook voor andere mensen post dat ze ook weten voor de koeling performance.

maar goed ik zit te kijken voor Koolance CPU-370 ik zag dat het beste block is ook voor de looks,
er is ook de net uit de "Swiftech Apogee HD'' die zit ook goed te zijn in de buurt van CPU-370 of iets hoger.

wat vinden jullie wat de beste block is?
 
De CPU blokken die wij geselecteerd hebben in ons webshop zijn allen goede blokken.
Je maakt daarom sowieso geen verkeerde keus, prestatie verschil is minimaal en daarom kan je je keuze het beste laten vallen op het blok die je het mooist vindt en welke past in jouw budget.
 
De CPU blokken die wij geselecteerd hebben in ons webshop zijn allen goede blokken.
Je maakt daarom sowieso geen verkeerde keus, prestatie verschil is minimaal en daarom kan je je keuze het beste laten vallen op het blok die je het mooist vindt en welke past in jouw budget.

oke vraagje over deze cpu block apogee hd black zit daar ook amd mounting bij? Omdat ik heb gelezen dat er niet bij zit
 
Name / Mount 1 / Mount 2 / Mount 3

Danger Den Maze 4 / 42.2 / 42.0 / 42.0

Swiftech Apogee XT / 40.0 / 40.0 / 40.0

EK Supreme Jet HF #6 / 39.1 / 39.0 / 38.9

Swiftech Apogee XT Rev 2 / 39.0 / 38.9 / 38.9

Koolance 370 / 38.7 / 38.7 / 38.6

XSPC Raystorm / 38.1 / 38.0 / 38.0

Swiftech Apogee HD / 38.1 / 37.9 / 38.0

Beetje google doet wonderen tegenwoordig ;)

Zelf vind ik de XSPC raystorm de beste kwa looks en heeft een lage ristrictie dus goed te combineren met sli/crossfire + chipset en ram. Als je een kleine loop gaat maken met een CPU + videokaart zou ik ga de apogee raystorm gaan.
 
Name / Mount 1 / Mount 2 / Mount 3

Danger Den Maze 4 / 42.2 / 42.0 / 42.0

Swiftech Apogee XT / 40.0 / 40.0 / 40.0

EK Supreme Jet HF #6 / 39.1 / 39.0 / 38.9

Swiftech Apogee XT Rev 2 / 39.0 / 38.9 / 38.9

Koolance 370 / 38.7 / 38.7 / 38.6

XSPC Raystorm / 38.1 / 38.0 / 38.0

Swiftech Apogee HD / 38.1 / 37.9 / 38.0

Beetje google doet wonderen tegenwoordig ;)

Zelf vind ik de XSPC raystorm de beste kwa looks en heeft een lage ristrictie dus goed te combineren met sli/crossfire + chipset en ram. Als je een kleine loop gaat maken met een CPU + videokaart zou ik ga de apogee raystorm gaan.

Dit kan je niet zomaar zeggen he, elke setup heeft zijn eigen voor en nadelelen, Meer specs van die gekozen copy-paste lijst?
 
waar is de heatkiller 3.0 in die lijst? :p

Btw, van sommige blokken kun je de nozzleplate voor de microchannels eruit wippen, scheelt je misschien een graad of 2 (in je nadeel), maar je hebt gewoon keiharde flow... (als je een vrij grote zware loop hebt zoals ik ;) )
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
L Beste cpu block voor mijn loop? Waterkoeling 13
R Ik ben op zoek naar de beste koeling voor mijn CPU Waterkoeling 1
volcom beste 120mm rad voor cpu only koeling? Advies Waterkoeling Setup 5
Johnny Beste prijs/koel verhouding cpu koeler Overige Koeling 9
Brutus Beste cpu keuze Hardware & Software 3
Freddy [2023] Gelukkig nieuwjaar en de beste wensen allemaal! HighFlow Computer Cooling Shop 4
Freddy [2022] Gelukkig nieuwjaar en de beste wensen allemaal! HighFlow Computer Cooling Shop 2
Freddy [2021] Gelukkig nieuwjaar en de beste wensen allemaal! HighFlow Computer Cooling Shop 3
Freddy Fijne feestdagen en de beste wensen 2020-2021! HighFlow Computer Cooling Shop 3
HighFlow Fijne feestdagen en de beste wensen! HighFlow Computer Cooling Shop 5
I 1e keer Waterkoeling, maar wat zijn de beste/handigste onderdelen??? Advies Waterkoeling Setup 2
Freddy [2019] Gelukkig nieuwjaar en de beste wensen allemaal! HighFlow Computer Cooling Shop 8
Freddy Fijne feestdagen en beste wensen 2018!!! Let op, gewijzigde openingstijden HighFlow HighFlow Computer Cooling Shop 7
Deathchant Nieuwe PC: radiator positionering en welke fans voor beste koeling en airflow? Hardware & Software 17
Freddy [2018] Gelukkig nieuw jaar en de beste wensen! HighFlow Computer Cooling Shop 7
Enola beste fan 140 mm voor een rad en airflow? Waterkoeling 11
Freddy [2017] Gelukkig nieuw jaar en de beste wensen! HighFlow Computer Cooling Shop 10
T Advies beste waterloop setup Lian-Li PC08 budget tot 1000 euro Advies Waterkoeling Setup 3
Freddy [2016] Gelukkig nieuw jaar en de beste wensen!!! HighFlow Computer Cooling Shop 8
Freddy Fijne feestdagen en de beste wensen. Check onze Kerst Actie :) HighFlow Computer Cooling Shop 10
P Beste fans voor push/pull combi Waterkoeling 6
AQuAKiNG beste lak voor radiatoren Cases en Modding 5
R s2011 ... goede/beste blokken voor dual proc Waterkoeling 0
D beste voeding voor gtx 770 sli Handleidingen en Installatie Tips 4
S Welke pomp + top is het beste? Waterkoeling 3
P wat kan ik het beste pakken??? Advies Waterkoeling Setup 13
S Beste optie voor fitting op EK-D5 Vario X Waterkoeling 4
V Wat voor videokaart kan ik het beste aanschaffen voor 4 monitoren ? Hardware & Software 0
olympus Beste (budget) headset Hardware & Software 11
J Beste verlichting voor in m'n case? Cases en Modding 6
stigma Beste Thermal pads Overige Koeling 1
alain-s Beste Case Mod van een Silverstone FT-02 dat ik ooit heb gezien Cases en Modding 3
DeKentering Beste setup met de producten die ik heb?? Waterkoeling 3
arwin74 Welke pomp is nu het beste ? Waterkoeling 3
J Beste plek voor mijn radiator Waterkoeling 2
F Welke laptop is de beste keus voor mij :S Hardware & Software 9
A Beste fans voor op H100. Waterkoeling 2
S Water Koeling voor mijn computer Wat is het beste. Advies Waterkoeling Setup 28
jev09 Beste Koelvloeistof Waterkoeling 45
Vissa Highflow, zonder twijfel de beste! HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
Freddy HighFlow Beste Webshop: Hardware.info Awards 2011, stem op HighFlow! HighFlow Computer Cooling Shop 17
Freddy HighFlow Beste Webshop: Tweakers Gouden Steeksleutel, stem op HighFlow! HighFlow Computer Cooling Shop 36
K Goeiemiddag beste mensen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 18
P hoe kan je het beste letters uit een pc paneel halen? Cases en Modding 6
D3T0X Wat is de beste keuze voor oc 2500k? Overclocking 13
J Is deze setup geschikt en welke fan zijn het beste voor een stil systeem ? Advies Waterkoeling Setup 3
sir serial Wat is je beste aankoop/deal op pc gebied ooit? Algemene Discussies 34
F wat zijn jouw beste wensen voor 2011 Algemene Discussies 8
maomanna Beste 32" LED TV? Hardware & Software 1
R Welke sleeve is de beste ? Cases en Modding 11

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan