olympus
zander
Na een aantal jaren trouw dienst te doen is mijn huidige headset toe aan vervanging. De laatste aantal maanden heeft hij met tape aan elkaar gehangen. Blijft een zeer fijn ding en vind het jammer dat ik toch een andere neem maargoed, aan alles komt een eind.
- Mijn budget is <30 euro maar als het echt zijn geld waard is wil ik naar <50 gaan. (Het is niet veel maar zit momenteel krap door een ongeluk)
- Ik luister graag muziek dus hij moet sowieso goed geluid hebben (Ik houd van bas :icon_super
2.1 is voldoende want zoveel games speel ik toch niet meer.
- Het liefst heb ik een over-ear maar een on-ear wil ik ook wel eens proberen.
- Microfoon zou erg fijn zijn anders moet ik weer een losse microfoon kopen.
Ik weet dat er genoeg reviews te vinden zijn maar ik heb gemerkt dat veel reviews teveel gebaseerd zijn op specificaties. En dat de kwaliteit van geluid niet altijd gelijk is aan de specificaties. Daarom zoek ik iemand die mij een kan aanraden met ervaring
- Mijn budget is <30 euro maar als het echt zijn geld waard is wil ik naar <50 gaan. (Het is niet veel maar zit momenteel krap door een ongeluk)
- Ik luister graag muziek dus hij moet sowieso goed geluid hebben (Ik houd van bas :icon_super
- Het liefst heb ik een over-ear maar een on-ear wil ik ook wel eens proberen.
- Microfoon zou erg fijn zijn anders moet ik weer een losse microfoon kopen.
Ik weet dat er genoeg reviews te vinden zijn maar ik heb gemerkt dat veel reviews teveel gebaseerd zijn op specificaties. En dat de kwaliteit van geluid niet altijd gelijk is aan de specificaties. Daarom zoek ik iemand die mij een kan aanraden met ervaring