• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Beoordeel de Avatar boven jou

Freddy

Administrator
Forumleiding
De regels zijn simpel, geef een cijfer voor de Avatar van de persoon boven jou, van 1 tot 10.

1 = Lelijk, kan veel verbetering gebruiken.
10 = Super mooi, kan niet beter.

En tussen kan natuurlijk ook :)

Je kan dus starten met het beoordelen van mijn Avatar :D

**Regel: als je hebt gepost, minimaal 2 posts van andere members afwachten tot je weer een nieuwe post/beoordeling geeft.

thiesggb

New member
Ha gelijk maar ff beoordelen dan :p

Een 6je, waarom?...... Freddy's avatar is nu een beetje saai en niet echt mooi qua design vind ik, een Highflowcasebadge avatar zou mooier zijn imo.

Zoiets met nog een beetje effects erbij met photoshop of zo, beetje bling bling glow!

Sw333t

I Love my NUC
Geef die van thiesggb een 7, ik vind hem grappig maar geen flauw idee wie of wat het eigenlijk nou is.

l3p

Moderator
Forumleiding
Ook een 8 voor jou omdat het me weer aan de mooie zonnige zomerdagen doet denken :)

gunnie_nl

New member
8,1 omdat iedereen hier trouw 8 geeft. leuke avatar staat voor een bepaalde style die me wel aan staat.

zal ook wel wat over sanders zeggen, vooral style.

Laatst bewerkt:

coolfris

Moderator
Forumleiding
Een dikke 9 van mij voor de avatar van hierboven. Erg mooie foto met het lijnenspel van de horizon en de boot. :023:

soppy

Topic polluter
een 7 hij is zelf gemaakt maar kan niet alles lezen:)

Edit: after wwwicked's edit, upgradet to an 8,5;)

Laatst bewerkt:

Fedmas

Hardware Enthuisiast
Een dikke 11 man, (ja dat kan) ik vind hem zo awesome, heb hem al 100x gezien en blijf hem super vinden!

Onderwerp starter Vergelijkbare onderwerpen Forum Replies Datum
Freddy HighFlow Forum 31
D HighFlow Forum 20
Bovenaan