Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Het probleem is namelijk in de 5,25 bay van mij komt het ringschroef van de pomp zowel aan de bovenkant en onderkant tegen de frame aan en heb al geprobeerd met dempingen materiaal maar die krijg ik er helemaal niet tussen.Daarnaast zoals je mijn foto's bekijkt welke reservoir zou je me anders adviseren?Ik zal ook even opmeten wat de maat is tussen de zijpaneel en de videokaart.Trouwens bij de ekwb top zit toch een bevestigings beugel bij zag ik dis de dempingsmat zou daaronder kunnen komen en dan vastschroeven toch?
Het probleem is namelijk in de 5,25 bay van mij komt het ringschroef van de pomp zowel aan de bovenkant en onderkant tegen de frame aan en heb al geprobeerd met dempingen materiaal maar die krijg ik er helemaal niet tussen.
Daarnaast zoals je mijn foto's bekijkt welke reservoir zou je me anders adviseren?
Ik zal ook even opmeten wat de maat is tussen de zijpaneel en de videokaart.
Trouwens bij de ekwb top zit toch een bevestigings beugel bij zag ik dis de dempingsmat zou daaronder kunnen komen en dan vastschroeven toch?