• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Nighthawk

Senior Member
Hey check even deze links, ik had wel een flauw vermoeden dat er iets bestond voor open systemen speciaal voor benching, maar dat het zo nice was dat wist ik niet.
Als het mogelijk is die dingen ergens te verkrijgen dan wil ik het graag weten :)

DimasTech Easy Bench 2 Table
IMG_4809.jpg

MicroCOOL Banchetto 101
cestelli_1_3d.jpg

Die laatste is echt wel nice.
Misschien als toevoeging bij de cases? :)

Mja hangt ervan af in wat voor omgeving je werkt natuurlijk, als je kamer vol tapijt ligt ;)
Om te benchen is het zeker heel mooi.
Daarbij, als je waterkoelt is het maar een kleine moeite om de fans even van de rads te halen en es te blazen.

+ ik vermoed met wat antistatic spray dat je het stof er gewoon maar es moet afblazen.
Ik denk dat je uiteindelijk minder werk zal hebben, ik heb mn case ook al verschillende keren gekuist voor stof en dat duurt vrij lang, alles uit de case, kuisen en er weer in... Ben je wel ff bezig.
Die Microcool benchtable is trouwens een mooi design, zou hier niet misstaan :)

Laatst bewerkt:
Wat zijn zowat de prijzen van die HighSpeed tables?
Ik zou misschien een table willen nemen voor een 24/7 setup en niet alleen voor te benchen, dus heb ik liever een mooi design. Heb es gekeken voor die Microcool tables en die kosten 200 euro, wat ook de moeite is.

Deze van HighSpeed lijkt mij het meest geschikt (moederbord boven):

Standaard:
TD_STD_640w.jpg

Large:
LRG_TD360w.jpg

Prijzen zal in euro's ongeveer 200 euro voor de standaard en 300 euro voor de large zijn.
(ruw geschat en ruim genomen)

In US vragen ze er 80 dollar voor.
Maar als je het hier in NL wilt verkopen, komt daar weer de enorme verzendkosten overheen + import. En er moet ook nog terugverdiend worden.
Ruwe en ruime schatting is dan 200 euro, als we echt over gaan om dit te importeren, zal de prijzen waarschijnlijk lager uitvallen.
Maar om teleurstelling te voorkomen, heb ik de prijzen maar wat hoger geschat :)

Die van MicroCOOL is idd erg mooi en Italiaans.
De verzend- en importkosten daarvan zullen gelukkig meevallen (binnen EU).
En die biedt ook ondersteuning voor een 360 radiator! Dat is wel beter :)

De DimaTECH vind ik beetje rommelig/ingewikkeld uitzien, ziet er wel leuk uit :)

Ik denk dat er ook wel een paar enthousiaste Duiters zulke tafeltjes maken :) Duitsland kan er ook wat van hoor op dat gebied ;)

EDIT: Ik denk als je benchtables gaat aanschaffen kun je het beste die van DimasTech doen puur vanwege de verzendkosten. Je wilt tenslotte niet 100 euro extra betalen over een product van 60 euro :S

Laatst bewerkt:
@Freddy: Heb jij toevallig geen connecties om een van die Banchetto's te kunnen bestellen? Ik slaag er niet in om iemand te bereiken, ik krijg geen reactie dus ja...
Ik hoopte op jouw magic touch ;)
Indien niet, np.

Eindelijk een reactie gekregen van Microcool!

De Banchetto's zijn helemaal uitverkocht en de nieuwe productie batch is aan de gang.
Verwachte beschikbaarheid is nu February 2009.
Verwachte prijs wordt 269 euro.

Als we bestellen, gaat het per pallet (iets van 30 stuks).
Ik vraag me af of hier in NL/BE genoeg vraag naar is om dit te slijten :)
Wat denken jullie?

Eindelijk een reactie gekregen van Microcool!

De Banchetto's zijn helemaal uitverkocht en de nieuwe productie batch is aan de gang.
Verwachte beschikbaarheid is nu February 2009.
Verwachte prijs wordt 269 euro.

Als we bestellen, gaat het per pallet (iets van 30 stuks).
Ik vraag me af of hier in NL/BE genoeg vraag naar is om dit te slijten :)
Wat denken jullie?

Dat is de vraag als ie aanslaat, daar in tegen met zo,n product in het assortiment zou wel mooi zijn.
Maar een pallet van 30 stuk,s op voorraad?

Laatst bewerkt:
Jep, het is een Italiaans bedrijf die het in China laat produceren.
Als wij het gaan inkopen, wordt er een pallet direct vanuit China naar ons gestuurd.
(moet wel per 30+ stuks, anders weegt het ook niet op tegen de verzendkosten)

Maak wat onrechstreekse reclame op XS, daar zullen wel genoeg europeanen zitten die het nog niet kennen en direct zullen willen ;)

Toen ik aan het zoeken was waar ze het verkochten, waren er tijdens het googlen vele hits gewoon van mensen die vroegen waar het te verkrijgen zou zijn.

Anyway, aan mij zou je er normaal al 2 kwijt zijn. Ik zeg wel "normaal" dus dit is geen officiële pre-order :)

Terug
Bovenaan