Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Als ik deze week het GTX295 blok ga monteren, kan ik dan gewoon Arctic Cooling MX-2 Koelpasta gebruiken of moet ik perse Arctic Silver Ceramique Koelpasta gebruiken ivm geleiding ?
Ik knijp ze met een waterpomp tang helemaal tot het einde, dan moet ik 4 minuten prutsen dan krijg ik hem er net omheen, maar dan krijg ik hem niet meer op de koppeling, klopt dit ?
Dit heb ik vanavond in elkaar geknutseld, hoop dat ik het goed doe. Moet natuurlijk nog wel de radiator bovenop de case modden en alles fatsoeneren.
Mischien nog tips ?
Feser Tube UV - HighFlow - 1/2 ID - 3/4 OD - ACID GREEN
13MM (1/2) Koolance High Flow Fitting -
Mischien een idee om morgen maar gewoon bij de gamma om slangklemmen te gaan ?
zo als je het nu aangesloten hebt met je pomp en res gaat het heel moeilijk worden om je loop draaiende te krijgen... ook blijft er nu in de pomp lucht zitten wat veel geluid veroorzaakt... beter is wat anderen hier boven ook zeiden is de pomp en res van plaats laten verwisselen
lol daar was ik al bang voor. Je moet eerst de slang over de fittingen heen doen en dan pas de slangklemmen erop. Anders krijg je het natuurlijk niet erover heen he .
lol het moet lukken geloof me, Ik heb het zelf ook gehad bij verschillende dingen. Maar als je het echt niet lukt dat moet je ff een grotere maat halen maar ik weet zeker dat het lukt met die.