Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Ik ben nog nooit instelling voor de Grafische kaart in de BIOS tegengekomen. Volgens mij werkt de BIOS altijd met een vaste resolutie en kleuren. Door in de BIOS te gaan kan je achterhalen of het aan de beeldresolutie ligt of dat er toch iets anders aan de hand is. Wanneer het beeld ook verschoven is in de BIOS wordt het signaal verkeerd verwerkt door het scherm.Voor dit probleem zou ik de oplossing in de TV zoeken. Blijkbaar wordt het signaal verkeerd verwerkt waardoor het beeld verschuift. Het is alleen even zoeken welke instelling je nodig hebt en of je analoog of digitaal het signaal verstuurd.
Ik ben nog nooit instelling voor de Grafische kaart in de BIOS tegengekomen. Volgens mij werkt de BIOS altijd met een vaste resolutie en kleuren. Door in de BIOS te gaan kan je achterhalen of het aan de beeldresolutie ligt of dat er toch iets anders aan de hand is. Wanneer het beeld ook verschoven is in de BIOS wordt het signaal verkeerd verwerkt door het scherm.
Voor dit probleem zou ik de oplossing in de TV zoeken. Blijkbaar wordt het signaal verkeerd verwerkt waardoor het beeld verschuift. Het is alleen even zoeken welke instelling je nodig hebt en of je analoog of digitaal het signaal verstuurd.