Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
P4 zal absoluut niet defect zijn, het lijkt mij eerder dat hij niet in combinatie met je moederbord werkt. Zie hem ook niet op de cpu support list staan van jouw moederbord. Het is in mijn ogen ook de taak van de koper om te kijken of de bewuste cpu ondersteund wordt door het moederbord.Hij is hier voor verzending nog getest op een Asrock 4CoreDual-SATA2 en heeft een jaar goed gewerkt in de computer bij mijn schoonzusje (mijn reserve pc die zij in bruikleen had).Hmmzzz... waar heb ik dat eerder gezien :033:
P4 zal absoluut niet defect zijn, het lijkt mij eerder dat hij niet in combinatie met je moederbord werkt. Zie hem ook niet op de cpu support list staan van jouw moederbord. Het is in mijn ogen ook de taak van de koper om te kijken of de bewuste cpu ondersteund wordt door het moederbord.
Hij is hier voor verzending nog getest op een Asrock 4CoreDual-SATA2 en heeft een jaar goed gewerkt in de computer bij mijn schoonzusje (mijn reserve pc die zij in bruikleen had).
Hmmzzz... waar heb ik dat eerder gezien :033: