Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
hier heb je de hardewaren:update 2f*** nieuwe voeding en hallo kabelsplitter! :066:dit is de plaats waar nog een HDD kan en die stomme FDD die ik tog nooit gebruik kan dan weg:kijk nu is er geen FDD meer!ik moet hier alleen nog iets betters op verzinnen. er zijn teveel freaking kables in een te kleine kast!de kabletjes die door het FDD gleufje gaan kwamen eerst via een PCI poort aan de achter kant maar dat kon niet meer door de ruimte in de kable etc.oke dit zal de laatste update van vandaag zijn.volgende update:instalatie van de nieuwe SDRAM latje (hopelijk, als ik heb morgen binnen heb)case open buttom vast soldereninstalatie windowns home severen een verassing! :033:
hier heb je de hardewaren:
update 2
f*** nieuwe voeding en hallo kabelsplitter! :066:
dit is de plaats waar nog een HDD kan en die stomme FDD die ik tog nooit gebruik kan dan weg:
kijk nu is er geen FDD meer!
ik moet hier alleen nog iets betters op verzinnen. er zijn teveel freaking kables in een te kleine kast!
de kabletjes die door het FDD gleufje gaan kwamen eerst via een PCI poort aan de achter kant maar dat kon niet meer door de ruimte in de kable etc.
oke dit zal de laatste update van vandaag zijn.
volgende update: