H Hyperion Member 27 augustus 2010 #61 Ik hoop dat je weet dat raid 1 enkel van toepassing is voor het mechanisch stuk gaan van je HD. Voor de rest heeft raid 1 geen nut :| Toch al een mooie build btw maareuh zo low budget is hij toch al niet meer ? Groetjes !
Ik hoop dat je weet dat raid 1 enkel van toepassing is voor het mechanisch stuk gaan van je HD. Voor de rest heeft raid 1 geen nut :| Toch al een mooie build btw maareuh zo low budget is hij toch al niet meer ? Groetjes !
Betrayedcover low buget OCer 27 augustus 2010 #62 Hyperion zei: Ik hoop dat je weet dat raid 1 enkel van toepassing is voor het mechanisch stuk gaan van je HD. Voor de rest heeft raid 1 geen nut :| Toch al een mooie build btw maareuh zo low budget is hij toch al niet meer ? Groetjes ! Klik om te vergroten... of RAID 0 weet het niet zo goed meer, maar alle 3 de SCSI schijven zijn ge mirrored. en it's nog steets low-buget: 200€ totaal uitgeven vind ik low buget helemaal om dat ik SCSI schijven heb.
Hyperion zei: Ik hoop dat je weet dat raid 1 enkel van toepassing is voor het mechanisch stuk gaan van je HD. Voor de rest heeft raid 1 geen nut :| Toch al een mooie build btw maareuh zo low budget is hij toch al niet meer ? Groetjes ! Klik om te vergroten... of RAID 0 weet het niet zo goed meer, maar alle 3 de SCSI schijven zijn ge mirrored. en it's nog steets low-buget: 200€ totaal uitgeven vind ik low buget helemaal om dat ik SCSI schijven heb.