• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

BC's Anthrax Mark 1

misschien een stomme vraag maar waarom heb je die 240 gekocht ?

ik vraag het me zo af aangezien een 280 ruim 240 steam processors heeft, als je die 240 wilt gaan gebruiken voor physx, dan is dat eerlijk gezegt geen optimale keus. Aangezien je voor de beste prestaties minimaal de helft aan steamprocessors wilt hebben van wat je primairy gpu is. dus in dit geval wil je dan 120 hebben, en die 240's hebben er ergens net onder de 100 als ik me niet vergist ( correct me if im wrong :p )

niet als critiek bedoelt maar eerder als advies :D

Laatst bewerkt:
de 280 heeft 1024 prosesoren of zo...de 240 144...ik heb de 240 alleen maar gekocht om films af te spelen op mijn TV scherm via HDMI en een derde scherm aan te sluiten. voor gaming en physx gebruik ik mijn 280.

de 240 heb ik gekocht van wege het buget

ik ben terug...school heeft ht case mod projectje een beetje (een beetje heel erg :wehe) achter op schema gezet...maar nu is het ook bijna af! het is nu een server kast geworden en een tijdelijke server zit er in...okay i zoek nog SDRAM geheugen omdat de huidige computer die er in zit tewijdig gehuigen heeft voor windows home server.

maar hier zijn de foto's:
IMG00225.jpg

en een mooi ingebouwt schermpje er bij:
IMG00226.jpg

nu is hij aan:
IMG00227.jpg

IMG00229.jpg

ik was vanplan om een foto te nemen van een verlichte kast...maar mijn katode balkje is dood :wehe:wehe

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan