• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

BC's Anthrax Mark 1

Betrayedcover

low buget OCer
hallo, even voor stellen. laurens 17 jaar. en dit is mijn eerste voledige Mod.:033:

oke nu mijn Mod, ik ga mijn OC pc in een nieuwe kast zetten inplaats van ze over te kloken op een plankje. hiet begin ik mee:
dsc00446v.jpg


JA! het is een subwoover kast!

en dit is het plan:

dsc00447u.jpg


vedder ben ik niet gekomen.

o en tips zijn altijd welkom!

19-12-09
oke ik heb de voeding tray er uit gehaalt met een dremeltje. dremel rocks!
dsc00452v.jpg

dsc00453m.jpg
 
Laatst bewerkt:
haha heb ik nog niet gezien een pc in een sub. maarem zorg je wel voor goede ventilatie !
ga je er nog een subwoofer zelf in hangen( denk et niet ).

Zou ik niet doen! Zo'n sub kan nog al een aardig veldje opwekken, dan krijg je echt wel EMI problemen. Of je moet de onderdelen in een dichte metalen behuising doen, Faraday style. Maar ik kan hier geen zekerheid bieden, heb m'n formules niet hier. Anyway, als je er een sub in zet, gebruik 'm dan alleen voor de sier, niet geluid. :016:
 
Zou ik niet doen! Zo'n sub kan nog al een aardig veldje opwekken, dan krijg je echt wel EMI problemen. Of je moet de onderdelen in een dichte metalen behuising doen, Faraday style. Maar ik kan hier geen zekerheid bieden, heb m'n formules niet hier. Anyway, als je er een sub in zet, gebruik 'm dan alleen voor de sier, niet geluid. :016:

Ja daarom, was zelf ooit is van plan om een klein subje in me case te doen maar ik dacht die magneetjes achter op de box zijn niet echt fijn voor men hardware :p

hmm 6 x 120,s dat word leuk :D
 
Zou ik niet doen! Zo'n sub kan nog al een aardig veldje opwekken, dan krijg je echt wel EMI problemen. Of je moet de onderdelen in een dichte metalen behuising doen, Faraday style. Maar ik kan hier geen zekerheid bieden, heb m'n formules niet hier. Anyway, als je er een sub in zet, gebruik 'm dan alleen voor de sier, niet geluid. :016:

ik wijz op de foto....ik gebruik alleen de kast van een sub meer niet....tenzij jij met hout een EM felt kan op wekken zie ik geen probleem
 
ziet er goed uit man :)
die handvaten zijn denk ik ook wel makkelijk als je naar LANparty's gaat :p
ik weet niet hoe ver je wilt gaan, maar plaatmateriaal/moddersmech is wel makkelijk om op zijn minst al kabels weg te werken... ik heb zelf ook een grote open kast en dat is gewoon 100X moeilijker als in een kleine normale ATX kast ;)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan