Thierry perfectly imperfect 18 augustus 2015 #41 ik weet nog niet of ik 5 seb kan, ik laat het asap weten
the_cyberspace uber-prutser 20 augustus 2015 #46 Die pakketten zijn per persoon gok ik? Van mij mag je het standaard pakket wel pakken dan. Ik ben niet zo moeilijk wat dat betreft en er valt vast wel iets te ruilen met elkaar
Die pakketten zijn per persoon gok ik? Van mij mag je het standaard pakket wel pakken dan. Ik ben niet zo moeilijk wat dat betreft en er valt vast wel iets te ruilen met elkaar
Hightower chef prutser 20 augustus 2015 #48 Ok dan bestel ik die van 11 zoveel wel. En hoe gaan we het doen met de drank, een 10tje de man of zo? Dan komen we op 21 zoveel de man. Ik zal tegen die tijd wel iedereen mijn adres en bankrekeningnummer geven via een pm. Ik moet dan de bbq betalen als ze het komen brengen.
Ok dan bestel ik die van 11 zoveel wel. En hoe gaan we het doen met de drank, een 10tje de man of zo? Dan komen we op 21 zoveel de man. Ik zal tegen die tijd wel iedereen mijn adres en bankrekeningnummer geven via een pm. Ik moet dan de bbq betalen als ze het komen brengen.
Hightower chef prutser 20 augustus 2015 #50 Hoi geef ook even aan wat je drinkt, dan kan ik dat halen.
Tath Well-known member 20 augustus 2015 #52 Nicole drinkt water (geen alcohol). Das mooi Ik drink alles als er maar alcohol in zit. "grapje" ben wel een alles drinker "biertje koud lekker".
Nicole drinkt water (geen alcohol). Das mooi Ik drink alles als er maar alcohol in zit. "grapje" ben wel een alles drinker "biertje koud lekker".
Hightower chef prutser 20 augustus 2015 #53 Dus grolsch is goed qua bier, want dat heb ik namelijk altijd in huis.
the_cyberspace uber-prutser 21 augustus 2015 #58 Normale aub, light moet verboden worden vind ik Hoeft ook niet perse koud, maar dan issie wel het lekkerst (net als een koud biertje..)
Normale aub, light moet verboden worden vind ik Hoeft ook niet perse koud, maar dan issie wel het lekkerst (net als een koud biertje..)
Hightower chef prutser 21 augustus 2015 #59 the_cyberspace zei: Normale aub, light moet verboden worden vind ik Hoeft ook niet perse koud, maar dan issie wel het lekkerst (net als een koud biertje..) Klik om te vergroten... Alle drank staat bij mij koud.
the_cyberspace zei: Normale aub, light moet verboden worden vind ik Hoeft ook niet perse koud, maar dan issie wel het lekkerst (net als een koud biertje..) Klik om te vergroten... Alle drank staat bij mij koud.
Hightower chef prutser 25 augustus 2015 #60 Nog 4 dagen mensen dan sluit dit topic en word de bbq besteld.