• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

bbq 2015

zin in een bbq


  • Totaal aantal stemmers
    14
  • Opiniepeiling gesloten .
Ik zou een datum ook wel prettig vinden aangezien het op een zaterdag plaats gaat vinden. Ik moet geregeld op zaterdag werken dus dan moet ik even een zaterdag vrij houden natuurlijk :)

Ik kom overigens dan met de auto vanuit Doetinchem, ik kan eventueel wel mensen oppikken als het (enigszins) op de route ligt, kan diegene ook een biertje vatten... ;)
 
Ik zou een datum ook wel prettig vinden aangezien het op een zaterdag plaats gaat vinden. Ik moet geregeld op zaterdag werken dus dan moet ik even een zaterdag vrij houden natuurlijk :)

Ik kom overigens dan met de auto vanuit Doetinchem, ik kan eventueel wel mensen oppikken als het (enigszins) op de route ligt, kan diegene ook een biertje vatten... ;)

Nou bij deze,zaterdag 12 september.

Kijk maar in de agenda, of jullie kunnen komen.
 
Leuk idee! Veel plezier! Ik zie vanzelf wel de foto's voorbij schieten. :112:



Huh? Gio, laat jij een bbq schieten? Ja helaas, komend weekend is voorlopig het enige weekend dat ik nog niks gepland heb.
 
Ik kan de bbq 1 week van tevoren bespreken.

Maar dan moet ik wel zeker weten dat je komt.

Qua drank moeten we dan even kijken wie wat drink, dan haal ik dat wel, en dat verrekenen we wel.

ps, geef ook aan of je alleen komt of met de vrouw/vriendin.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan