M MikeFoot New member 21 maart 2013 #1 Hallo allemaal, Weet iemand toevallig als je een bay res + pomp hebt voor je cpu te koelen. Kan je tussen je loop een tube res plaatsen voor de sier?
Hallo allemaal, Weet iemand toevallig als je een bay res + pomp hebt voor je cpu te koelen. Kan je tussen je loop een tube res plaatsen voor de sier?
k.3nny Oldscool. 21 maart 2013 #2 dat kan maar beste volgorde is van hoog naar laag te werken, dus bay res - tube res(100%vol!) en dan pomp en dan de rest hoe jij het uitkomt
dat kan maar beste volgorde is van hoog naar laag te werken, dus bay res - tube res(100%vol!) en dan pomp en dan de rest hoe jij het uitkomt
M MikeFoot New member 21 maart 2013 #3 ik heb nu een pomp/res ineen wat bedoel je met van hoog naar laag? ik weet ook niet goed wat de volgorde word met een losse pomp
ik heb nu een pomp/res ineen wat bedoel je met van hoog naar laag? ik weet ook niet goed wat de volgorde word met een losse pomp
k.3nny Oldscool. 21 maart 2013 #4 pomp res in een kan hoor gewoon daaronder die tube res aansluiten en daarna de rest als je maar zorg dat hij tot nok vol ziet en geen lucht heb.
pomp res in een kan hoor gewoon daaronder die tube res aansluiten en daarna de rest als je maar zorg dat hij tot nok vol ziet en geen lucht heb.