Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Firestorm is toch al een pauper level. Veel te weinig voertuigen bij de vlaggen. Alleen bij E en D spawnen een jeep als je hem capped. Had liever bij elke vlag minimaal 2 voertuigen gezien anders blijf je lopen. Daarom vermijd ik Firestorm gewoon compleet.Voor de CQC speel ik Metro/Seine/Bazaar CQ en heel soms TDM. Onderlaatst Squad TDM gedaan op Tehran Highway. Kwam halverwege de pot binnen met 10 kills achterstand, was uiteindelijk winnaar met 16 kills meer dan de nummer 2 M4A1 met Silencer FTW!Waar ik wel scheitziek van word is de AS VAL, overpowered noob wapen. Zelfde geld ook voor de P90, kan je bij CQC gewoon niet van winnen met een ander wapen. Heb hem sinds gisteren en speelde in 1 potje 4 unlock vrij.
Firestorm is toch al een pauper level. Veel te weinig voertuigen bij de vlaggen. Alleen bij E en D spawnen een jeep als je hem capped. Had liever bij elke vlag minimaal 2 voertuigen gezien anders blijf je lopen. Daarom vermijd ik Firestorm gewoon compleet.
Voor de CQC speel ik Metro/Seine/Bazaar CQ en heel soms TDM. Onderlaatst Squad TDM gedaan op Tehran Highway. Kwam halverwege de pot binnen met 10 kills achterstand, was uiteindelijk winnaar met 16 kills meer dan de nummer 2 M4A1 met Silencer FTW!
Waar ik wel scheitziek van word is de AS VAL, overpowered noob wapen. Zelfde geld ook voor de P90, kan je bij CQC gewoon niet van winnen met een ander wapen. Heb hem sinds gisteren en speelde in 1 potje 4 unlock vrij.