• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Battlefield 3

Ga jij BF3 kopen?


  • Totaal aantal stemmers
    69
Hallo allemaal, even snel door de ondertussen 18 pagina's tellende topic heen gefiets, hier mijn ervaringen:

ik had het spel al een tijdje geleden ge pre-orderd op origin, en heb origin ook al een jaar of zo draaien, althans, op m'n vorige pc dan, ik moet even zeggen dat ik op m'n nieuwe pc geen enkel probleem heb ondervonden met downloaden, installeren, time-outs of andere troep, behalve dan dat tijdens de beta m'n adsl modem even wat uPnP probleemen heeft vertoont, iets wat door het vervangen daarvan, samen met een andere adsl provider nu opgelost is :)

Het spel daarentegen vertoont nogal wat bugs, sommige snap ik, je kan als ontwikkelaar nu eenmaal niet gelijk alle hardware testen, sommige bug kan ik geen goed woord over kwijt...
bijvoorbeeld, ik ben links handig, dus het eerste wat ik doet is het aanpassen van de keyboard mapping, wel, dat gaat niet echt goed, in-game kan je dan niet meer zien welke toets je moet indrukken om bepaalde acties uit te voeren, het beste voorbeeld is de reload toets, die je ook nodig hebt om een ander wapen op te pakken, als je dat eenmaal weet ala, maar in het begin level was het nog al frustrerend :( zo zijn er nog een aantal te noemen die vast wel al voorbij zijn gekomen, maar goed, op z’n best irritant te noemen

wat mij nog het meest bedroeft heeft gemaakt is het feit dat ik, een 40 jarige gamer, het solo spel op de hoogste moeilijkheid graad even in 10 uur heb uitgespeeld, dit is inclusief de nodig pis pauzes, even eten met de vrouw, en zo nu en dan een rook en drank stop ?!?
zeer zeer teleurstellend, en natuurlijk zit er meer in het spel, ik zie er naar uit naar een potje online gamen, al denk ik nog even te wachten tot de eerste bug fix ronde is geweest, maar die staat naar ik vernomen heb ergens deze week op het programma
Vincent
 
Als dat zo zou zijn, maak het spel dan 20 euro en stop er geen single player in :)

Er zijn genoeg mensen die het single-player verhaal net zo belangrijk vinden als het multi-player gedeelte, al zal ik erkennen dat die groep steeds kleiner wordt, ik zelf vind co-op multilplay veel leuker overigens, en daar heb je nu eenmaal een goede sp voor nodig..

Ghost Recon bijvoorbeeld was voor mij een echt toppertje!
 
Daar ben ik het niet geheel mee eens.
zouden het inderdaad kunnen doen, maar als ze vrij makkelijk een SP in een spel kunnen proppen en vervolgens 2 keer zoveel geld voor een game kunnen vragen. Dan is die keuze aardig makkelijk :)
Het draait allemaal om geld. that's it.


Tevens kunnen ze de mensen die wel een SP willen ook een exemplaar "aan smeren"
Maar het hoofddoel van het spel is de MP.
 
Als dat zo zou zijn, maak het spel dan 20 euro en stop er geen single player in :)

Er zijn genoeg mensen die het single-player verhaal net zo belangrijk vinden als het multi-player gedeelte, al zal ik erkennen dat die groep steeds kleiner wordt, ik zelf vind co-op multilplay veel leuker overigens, en daar heb je nu eenmaal een goede sp voor nodig..

Ghost Recon bijvoorbeeld was voor mij een echt toppertje!

Ik denk dat het best wat tijd en moeite kost, dat sp deel. Om te maken dan he
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan