• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Battlefield 3

Ga jij BF3 kopen?


  • Totaal aantal stemmers
    69
Origin heeft wel problemen met meer dingen :S

Echt precies hetzelfde als de launch van Steam, daar kon je ook gewoon niet meer werken.
Ik heb nu Origins al 4x opnieuw geinstalleerd en 2x BF3 en nu ga ik kijken of dit heeft geholpen....wordt vervolgd :p

EDIT:
GODMILJAAR!!
Leuk...lekker gepreorderd om het spel meteen te kunnen spelen bij de launch, werkt die knake STEAM rip-off van EA niet... :mad:
Origin geeft aan dat BF3 fout is geinstalleerd en BF3 geeft aan dat Origin niet is geinstalleerd:shock::092:
 
nou eindelijk bf3 geinstalleerd, wat gaat dat moeizaam,,, nu nog wachten op de laatste activatie van EA.
heb wel ( Na de windows update kreeg ik geen melding van een laadfout meer )
 
SP gister in iets minder dan 6 uur uitgespeeld. Was beetje teleurstellend. Vet, dat zeker, maar niet zo goed als dat ze het promoten.
Deed me ook erg aan MW denken en zelfs een beetje aan BO. Jammer dus.
Voordat het tijd was om naar bed te gaan nog 2 potjes MP gedaan, dat was wel leuk. Lijkt op BFBC2 maar net even anders dus daar ga ik me nog wel meer mee vermaken.
Wil ook Co-op eens goed aanpakken :D

De videos tussen de levels door zijn gigantisch mooi. Durf te zeggen dat dit de mooiste filmpjes zijn die ik ooit gezien heb. De SP heeft ook een paar van deze stukjes, bijvoorbeeld als je op het dek van het vliegdekschip komt: ongelofelijk mooi weergegeven water :D
 
CO-OP fiets je opzich ook makkelijk door heen.

Het 3de level is even doorpoten op het einde. (meer het plekje zoeken waar je moet zitten)
De rest is snel afgewerkt. 10-15 min per map als je door poot

Ach wat kloten en dingen bekijken tussen door :D komt er dan nog bij :D
 
SP gister in iets minder dan 6 uur uitgespeeld. Was beetje teleurstellend. Vet, dat zeker, maar niet zo goed als dat ze het promoten.
Deed me ook erg aan MW denken en zelfs een beetje aan BO. Jammer dus.
Voordat het tijd was om naar bed te gaan nog 2 potjes MP gedaan, dat was wel leuk. Lijkt op BFBC2 maar net even anders dus daar ga ik me nog wel meer mee vermaken.
Wil ook Co-op eens goed aanpakken :D

De videos tussen de levels door zijn gigantisch mooi. Durf te zeggen dat dit de mooiste filmpjes zijn die ik ooit gezien heb. De SP heeft ook een paar van deze stukjes, bijvoorbeeld als je op het dek van het vliegdekschip komt: ongelofelijk mooi weergegeven water :D

mss een keer samen coopen dan? ik speel op hard, dan gaat het iets langzamer (gelukkig heb ik een ssd, met dat herladen steeds lol).
 
Ik heb een probleem met de multiplayer van bf3, als ik in een server zit gaat het spel vast zitten na een paar minuten spelen, elke keer als ik de server opnieuw start gebeurd het weer.
Het is niet de hele computer maar alleen het spel dat vast gaat zitten.
De drivers van mijn videokaart heb ik geupdate.
Dit is mijn systeem:
- windows 7 home premium 32 bit
- 1 TB Samsung Spinpoint f3
- 800 w cooler master silent pro gold
- NZXT Phantom Black big tower
- Samsung SH-B123L Bulk - LightScribe
- Thermalright Venomous X RT
- Corsair 8GB DDR3-1600 Kit Vengeance CMZ8GX3M2A1600C9
- MSI P67A-GD65 (B3) Socket 1155 Moederbord
- MSI N580GTX Twin Frozr II/OC V255-040R
- 120GB SSD Corsair
- Intel Core i7-2600K 3.4Ghz Processor - S1155

Maar het lijkt mij dat het niet aan het hardware ligt.
Weet iemand waar het aan kan liggen.
 
Origin heeft wel problemen met meer dingen :S

Echt precies hetzelfde als de launch van Steam, daar kon je ook gewoon niet meer werken.
Ik heb nu Origins al 4x opnieuw geinstalleerd en 2x BF3 en nu ga ik kijken of dit heeft geholpen....wordt vervolgd :p

EDIT:
GODMILJAAR!!
Leuk...lekker gepreorderd om het spel meteen te kunnen spelen bij de launch, werkt die knake STEAM rip-off van EA niet... :mad:
Origin geeft aan dat BF3 fout is geinstalleerd en BF3 geeft aan dat Origin niet is geinstalleerd:shock::092:

Ik begin hier echt compleet gestoord van te worden :p

Bij het herinstalleren van Origin en van BF3 gaat alles goed, maar als ik het spel wil opstarten via die RUK-site die EA weer heeft uitgevonden geeft Origin zelf aan dat het niet geinstalleerd is *WEIRD*
Al een of andere /Register fix geprobeerd en nog eens in het register geprutst, maar niks helpt ...vervolgens hebben ze als oplossing "Mochten deze fixes niet helpen, probeer dan Origin opnieuw te installeren"

VOOR DE MODDERFOKKING 8STE KEER!!

...en dat terwijl ik vandaag rond 19:30 wel zeker 3 min. BF3 heb gespeeld in de campaign, totdat het programma vastliep en nu steevast de *isn't installed* melding weer geeft.
 
Zal dan deels aan de gebruiker liggen :p
Hier ging alles in 1 keer goed en andere die ik ken, hebben ook geen probs gehad met installeren / downloaden.

Alleen registreren ging gisteren stug
 
Zal dan deels aan de gebruiker liggen :p
Hier ging alles in 1 keer goed en andere die ik ken, hebben ook geen probs gehad met installeren / downloaden.

Alleen registreren ging gisteren stug

Grapje neem ik aan? Zelf (fingers crossed) geheel geen issues gehad maar ook nog geen mp gespeeld... Maar kom je verder op geen enkel forum?
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan