• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Battlefield 3

Ga jij BF3 kopen?


  • Totaal aantal stemmers
    69
Ik heb nu alleen Steam en Origen voor mijn games en mij persoonlijk maakt het niet uit via welk programma je een spel moet opstarten, tenzij het er teveel worden maar met alleen Steam en Origen trek ik het nog wel :p
 
Pc Gaming Aint Dead Mofos! :D

Ontwikkelstudio Digital Illusions CE heeft bekendgemaakt dat de multiplayermaps in de consoleversies van Battlefield 3 kleiner zullen zijn dan in de pc-versie. Op de consoles kunnen minder mensen tegelijk op een map spelen.

Tijdens een persbijeenkomst in Chicago heeft een woordvoerder van de Zweedse ontwikkelstudio Digital Illusions CE bekendgemaakt dat de multiplayermaps van het aanstaande Battlefield 3 in twee varianten gemaakt worden. De maps van de pc-versie worden voor de consoleversies van de game kleiner gemaakt. De pc-versie van de game is met maximaal 64 spelers tegelijk te spelen. De versie voor de Xbox 360 en PlayStation 3 kan echter maar door maximaal 24 spelers tegelijk gespeeld worden, wat te weinig is voor de maps van de pc-versie. De beperkte speelruimte geldt echter alleen voor grondeenheden. Luchteenheden hebben wel dezelfde speelruimte als in de pc-versie en kunnen dus boven delen van het landschap vliegen die voor grondtroepen onbereikbaar zijn.

Ontwikkelaar Dice maakte eerder bekend dat de pc-versie van Battlefield 3 'speciale aandacht' verdient. Dat houdt in elk geval in dat deze versie draait op de Frostbite 2.0-engine, die voor DirectX 11 is bedoeld. Dice gaat zelfs zo ver dat Windows XP, en daarmee DirectX 9, niet meer wordt ondersteund. Pc-gamers met Windows XP zullen moeten upgraden naar Vista of Windows 7. Volgens de cijfers van Steam gebruikte in december 2010 ruim een kwart van zijn gebruikers nog Windows XP, dat alleen Windows 7 voor zich hoefde te dulden als populairste OS onder Steam-gebruikers. De DirectX 11-ondersteuning voor de pc-versie betekent ook dat het spel er op de console anders uit zal zien. Omdat de Xbox 360 niet overweg kan met DirectX 10 of hoger, moet Dice de rendering in de engine voor de consoleversie aanpassen.



Dice maakt maps in consoleversie Battlefield 3 kleiner | Games | Tweakers.net Nieuws
 
Minimum requirements for Battlefield 3

OS: Windows Vista or Windows 7
Processor: Core 2 Duo @ 2.0GHz
RAM: 2GB
Graphic card: DirectX 10 or 11 compatible Nvidia or AMD ATI card.
Graphics card memory: 512 MB
Hard drive: 15 GB for disc version or 10 GB for digital version

Recommended system requirements for Battlefield 3

OS: Windows 7 64-bit
Processor: Quad-core Intel or AMD CPU
RAM: 4GB
Graphics card: DirectX 11 Nvidia or AMD ATI card, GeForce GTX 460, Radeon Radeon HD 6850
Graphics card memory: 1 GB
Hard drive: 15 GB for disc version or 10 GB for digital version
 
Crysis 2 wil bij mij nog wel ( op hardcore ):

1405207647_6_rHaY.jpeg
 
Kan indd niet wachten tot dat BF3 er is .

Echter het verbaast mij hoe veel mensen zich zorgen maken over hun hardware .
Ik denk dat het allemaal wel mee valt , kijk naar crysis 2 ( het verbaast me freddy dat jij moeite met die game hebt want 5870 CF is zeker nog heel wat power ) aangezien ik ontiegelijk goed de game draaide met 6870 CF.
Ik denk dat ik met mijn GTX570 meer dan voldoende power in huis heb en een hexa core .
:D
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan