• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Battlefield 3

Ga jij BF3 kopen?


  • Totaal aantal stemmers
    69
Je moet ook ff kijken hoe je presets staan.
Normal / hardcore / infantry only

Als de server op een custom preset staat, dan komt deze niet in de lijst te staan.
bv als je de minimap uit hebt gezet of iets degelijks.

Of spelers hebben geen presets aanstaan., maar die zijn er niet veel. Standaard staat deze op normal.
 
Mensen zien wel gewoon onze server in de lijst staan.

De "private" server zit juist bijna altijd vol.
Stond altijd een wachtwoord op maar deze is er na een patch afgegaan en krijg het er niet meer op.


Sent from my iPhone 4 using Tapatalk.
 
Dankje X :)

Wie nog denkt dat recon niet loont :woot

pbAtp.jpg


Maar dan heb je vooral ook dit soort kills, en gemiddelde schoten van 1,2 tot 1,3km
8AIc0.jpg


OZaBg.jpg
 
Uhm je TEAM heeft verloren. Dat is het belangrijkste van BF3, tis namelijk geen Call of Duty waar je als 1 persoon de hele pot kan domineren :)

Daarom ligt mijn quit% ook erg hoog. Zodra ik zie dat er in een pot niemand of maar 1-2 man in een Squad zitten ga ik er weer uit. Wil wel met teamplay bezig zijn.
 
Ik zat in een squad dus ze mogen niet mekkeren:p Dat mijn team verliest vind ik niet zo erg. Als ik mn best maar gedaan heb. Snipen is ook geen campen, want als van ons team niemand het zo doen wordt iedereen in het midden van de map dus afgeknald door snipers van de enemy.
 
Firestorm is toch al een pauper level. Veel te weinig voertuigen bij de vlaggen. Alleen bij E en D spawnen een jeep als je hem capped. Had liever bij elke vlag minimaal 2 voertuigen gezien anders blijf je lopen. Daarom vermijd ik Firestorm gewoon compleet.

Voor de CQC speel ik Metro/Seine/Bazaar CQ en heel soms TDM. Onderlaatst Squad TDM gedaan op Tehran Highway. Kwam halverwege de pot binnen met 10 kills achterstand, was uiteindelijk winnaar met 16 kills meer dan de nummer 2 :D M4A1 met Silencer FTW!

Waar ik wel scheitziek van word is de AS VAL, overpowered noob wapen. Zelfde geld ook voor de P90, kan je bij CQC gewoon niet van winnen met een ander wapen. Heb hem sinds gisteren en speelde in 1 potje 4 unlock vrij.
 
TE veel voertuigen zuigen. paar tanks is voldoende.
Ander krijg je van de senario's 4 vs 4 en iedereen in een tank....lame spel dus.

Voor wapen moet je eens een DOA-12 pakken met Frag rounds, daar wint echt niet van ;)
Kreeg zelfs een 380meter shotgun kill
P90 / VAL is zo snel leeg en ook niet echt fantastisch. (In hardcore tenminste)

Beste wapens (voor mij) zijn nog de carbines, oud en vertrouwd
 
Ik bedoelde ook jeeps bij de vlaggen natuurlijk, geen tanks! DOA even mee gespeeld maar inderdaad alleen op hardcore doeltreffend of wanneer je hoekje omkomt van een map. Helaas is dat dus alleen effectief op Seine of Bazaar of Metro. Alle andere levels veel minder.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan