• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Bart's Kist Radio

Fall3n

bartklaasse
Jaja Eindelijk komt ie er de buildlog van mijn kistradio :)

de spullen zijn besteld :

een kort overzichtje van de Bestelde Spullen
1 x BATTERIJLADER VOOR LOOD GELACCU
1 x 12Volt 7.2Ah Gel-Accu (72ah12v)
1 x TA2024 versterker | 2x15Watt@4Ohm [modded]
1 x LCD-Voltmeter 9-20V [blauw] (LCDV9-20)
1 x Jack-Jack [SQ] [1,2M
1 x 3.5 MM STEREO JACKPLUG Socket [gemonteerd]
1 x Drukknop [NO] zwart
2meter Rood Zwart Kabel 2,5mm2 2meter is erg veel maar ga ook gebruiken voor ander project voor ckv
Krimpkous set 88-delig
Auto-controlepaneel R18-Q1A carbon
Boschmann Titan 2-Weg Luidspreker G-4632
Inbouwplaat zwart Afm. (uits.) 115x65mm 2,59 2,59
2xMetalen handgreep 130 X 35 X 100 mm 0,44 0,88
Sigarettenaanstekerstekker met klemmen ( wss gebruik ik hier alleen de klemmetjes van en de plug geef ik aan me opa die wilt de pluggen van zn opladers nog wel eens slopen
Carbon plakfolie 49x34 cm (deze ga ik op de frontplate plakken

Ik zal morgen eventjes Fototjes Schieten van de kist waar het inkomt (was oorspronkelijk een speakerkast van hout)
 
Overzichtsfoto:
n65gd3.jpg


Speaker zonder Grill:
345h3qh.jpg


Speaker Met Grill:
2n0naj7.jpg


Controle Paneel:
2ily1k2.jpg


nou dat was ff een snelle update nu was alleen mijn vraag: bij de speakers werden redelijk dunne draadjes meegeleverd die ik direct over de plus en min pool kon schuiven kan ik dezegewoon gebruiken of moet ik gewoon die 2,5mm2kabel hierop vast solderen of zijn hier nog andere montage mogelijkheden voor ?
 
snelle update *gaap*

de accu de lader en de versterker en dergelijke zijn binnen dus kan morgen beginnen met de laatste gaten te zagen en dan alles "installeren" ... alleen de voltage meter staat nog in de backorder!

en poe poe wat is die accu klein zeg!!!

en over het draad... ik ga eerst ff proberen met het meegeleverde kabeltje omda ik geen zin heb om te solderen op die speaker aansluitingen :p en als het me niet bevalt ga ik opzoek naar een andere manier om die kabels aan te sluiten! iemand tips daarvoor?
 
Aangezien de voltmeter die ik had besteld weer RMA moest omdat hij hele rare waardes aangaf (1200v) op een 12v accu heeft het project ffies stilgelegen....

Maarrrr.... vandaag is de nieuwe binnengekomen :D dus zometeen krat voor grootste gedeelte demonteren en dan:

* Met de figuurzaag de frontplate bewerken zodat volt meter erin kan
* Voltmeter Aansluiten
* Voltmeter Bevestigen in Frontplate (Denk met lijm oid)
* Frontplate Op De Kist Vastlijmen
* Carbon Folie uitknippen voor Over De Frontplate

Druk Avondje word het :p

EDIT :
het is gister avond niet gelukt dus vandaag verder...

nog te doen :
* Met de figuurzaag de frontplate bewerken zodat volt meter erin kan
* Voltmeter Aansluiten
* Voltmeter Bevestigen in Frontplate (Denk met lijm oid)
* Frontplate Op De Kist Vastlijmen
* Carbon Folie uitknippen voor Over De Frontplate

het is nu wachten tot de houtlijm droog is ... is volgens de verpakking binnen 3 minuten maar ik ga safe doen en wacht gewoon 24 uur :p
 
Laatst bewerkt:
Update :

dit is de definitieve kist:
1tkexg.jpg


alleen foto van de voorkant omdat het te donker is om nog foto's te maken
Edit: ja het zit scheef omdat het zagen een beetje een haastwerk was!
Maar dit project is eigenlijk alweer klaar...

Conclusie:
*Versterker kapot door kortsluiting (A)
*Kistje is eigenlijk te klein om een goede klankkast te zijn

Vervolg:
Zodra salaris is gestort ga ik een nieuwe versterker kopen of een autoradio (moet toch wel een paar uur kunnen spelen op een 7ah accu) en gaat het hele project in een bierkrat worden gebouwd! zodat ik effies wat meer ruimte heb voor mn spullen! verder zullen alle aansluitingen in de zwarte inbouwplaat terechtkomen en gaat dat auto start paneel ff op de plank om misschien te worden gebruikt in een pc mod projectje!
 
Ja had ookal besloten om voor de ta2024 te gaan... Zit alleen nog te twijfelen tussen de modded en ongemodde variant ook ga ik er een Dock inbouwen voor m'n iPod en iPhone En natuurlijk een accusafe
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan