• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Barrow Waterway LRC 2.0 RGB Distribution Panel (Front) for Lian Li Dynamic PC-O11 C

Syntraxx

Member
Hoi,

Ben ik eindelijk zover deze te bestellen is ie helaas niet meer op voorraad :eusa_wall:(zoals freddy me al voort had gewaarschuwd )
Echter nu ben ik wel benieuwd hoe lang het gaat duren voor dat deze weer op voorraad is als ik m nu besteld ( moet natuurlijk uit china komen) ik weet dat het tegenwoordig een stuk sneller kan allemaal en weet ook niet of deze al weer is besteld door Highflow en eventueel al onderweg is om vooraadje bij te vullen

kan iemand mij ook vertellen of dit wel een aanrader is?
ik heb ook van barrow via highflow de cpu block RGB alleen is dit hellaas een 3 pin rgb aansluiting waardoor ik dus nu ook een adapter moet aanschaffen:eusa_wall:
 
Die moeten in de week van 10 juni bij ons weer gaan binnen komen als er geen onvoorziene vertragingen zijn, inclusief de 3-pin RGB adapter kabel :)
Kwam er zelf laatst ook achter dat ik zo'n kabel nodig heb :sarc: , ben bezig met een kantoor PC waar ik een Barrow AMD CPU blok gebruik.

Mensen zijn al aan het pre-orderen, als dat zo doorgaat houden we niet veel over van de aantallen die binnen gaan komen.
Dus wederom weer het advies z.s.m. te bestellen, zodat we een exemplaar voor je kunnen reserveren :)
Dan kan jouw bestelling gelijk verzonden worden als de spullen bij ons binnen komen.
 
Die moeten in de week van 10 juni bij ons weer gaan binnen komen als er geen onvoorziene vertragingen zijn, inclusief de 3-pin RGB adapter kabel :)
Kwam er zelf laatst ook achter dat ik zo'n kabel nodig heb :sarc: , ben bezig met een kantoor PC waar ik een Barrow AMD CPU blok gebruik.

Mensen zijn al aan het pre-orderen, als dat zo doorgaat houden we niet veel over van de aantallen die binnen gaan komen.
Dus wederom weer het advies z.s.m. te bestellen, zodat we een exemplaar voor je kunnen reserveren :)
Dan kan jouw bestelling gelijk verzonden worden als de spullen bij ons binnen komen.

Dan is ie bij deze besteld ;)..
ja het jammere van het CPU block is dat deze dus niet op het board aangesloten kan worden.
ik zie dat jullie een 16 RGB aansluiting van barrow in jullie shop hebben maar er is ook een 8 way aansluiting
 
Kan je de productcode geven van de 8 way ? Dan zetten we die ook op de bestelljst.

Product code kan ik zo 1,2,3 niet vinden hier onder de link naar het product op de site van barrow ;)

http://www.barrowint.com/index.php/article/593.html

Alleen staat hier de DK101 maar deze is 12v het moet de DK201 zijn die is namelijk wel 5v
 
Laatst bewerkt:
Die moeten in de week van 10 juni bij ons weer gaan binnen komen als er geen onvoorziene vertragingen zijn, inclusief de 3-pin RGB adapter kabel :)
Kwam er zelf laatst ook achter dat ik zo'n kabel nodig heb :sarc: , ben bezig met een kantoor PC waar ik een Barrow AMD CPU blok gebruik.

Mensen zijn al aan het pre-orderen, als dat zo doorgaat houden we niet veel over van de aantallen die binnen gaan komen.
Dus wederom weer het advies z.s.m. te bestellen, zodat we een exemplaar voor je kunnen reserveren :)
Dan kan jouw bestelling gelijk verzonden worden als de spullen bij ons binnen komen.


Hoi freddy,

Ik zag vanmiddag een mail dat jullie volgende week 2 weken op vakantie zijn :S
is er al iets beklend over de distro plate? had gehoopt dit deze week nog hier te hebben ipv over 3 weken ;)
 
De levering van Barrow heeft 1~2 weken vertraging opgelopen :(
Het moet nu in de week van 24 juni bij ons binnen komen.
Een collega staat standby hiervoor, we houden je op de hoogte per mail.
 
hmmm ... gister een mailtje gehad dat de bestelling was afgerond.. echter tot heden nog geen T&T gehad Notities:
Maandag 01-07-19 bestelling verzonden: 15976854155***. ik neem aan dat links het T&T nummer moet zijn maar is niet bekend bij GLS ..om 20:07 moet ik me nu zorgen maken?
 
LET OP: HighFlow op Vakantie: Woensdag 19 Juni - Woensdag 3 Juli 2019
Uw geduld wordt beloond met korting! Klik voor meer info.

Het kan best zijn dat het een automatische email is waarbij een T&T code wordt gegenereerd in het systeem. Maar ze gaan denk ik morgen weer aan de gang bij HF, als je het zo leest.
 
Geen idee.
Daarom laat ik alles versturen door post nl.
Nooit geen problemen mee gehad.


pakketje is er inmiddels maarrrrrrrrrr
Zou met GLS verstuurd worden ( onder notities stond een nummer maar werd niet herkend of was nog niet aangemeld )…………………………………... werd uiteindelijk bezorgd door DPD :exclaim: :icon_eyes: ben alleen bang dat als ik nu de Barrow 16 Way SATA Power, 6Pin - 5v RGB Controller with Remote ga bestellen dit ook nog wel even kan duren
 
Of niet ... want volgens mij zijn ze net terug van vakantie.


Of wel..

Maar goed nu zit ik dus even met een kleine dillema...want er schijnen dus 2 verschillende versies van deze plaat in omloop te zijn. de plaat die ik hebt daarvan komen de in/outlets niet overeen met de in en outlets van mijn radiatoren:eusa_eh: heeft iemand deze zelfde plaat en daar ook wat tips bij?

Dit is de p/n LL011q-SDB V1 ( let wel er zijn 2 versies van met dezelfde product code) en ik gebruik EK coolstream radiatoren nu heb ik wel deze dingen gezien Barrow G1/4 Offset 360 Degree Rotary Adapter - White. maar dit slaat je ook weer gauw rond de 50 euries in je portomonee en had ik eigenlijk geen rekening mee gehouden omdat de distro block die op de site staat gewoon recht toe recht aan is
 
Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Bl4ckj4ck666 Barrow slf-v1 flow indicator Waterkoeling 7
Bl4ckj4ck666 Barrow ventiel...Hoe gebruiken? Waterkoeling 6
Jason Barrow Supreme Infinity Mirror CPU Waterblock HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Barrow Supreme Infinity Mirror CPU Waterblock, LRC 2.0 RGB, AM3/ AM4 and Intel 115x / 1200 - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
D Barrow 16 Way SATA Power, 6Pin - 5v RGB Controller with Remote Cases en Modding 6
Jason Barrow Nvidia RTX 3080/3090 LRC 2.0 RGB Graphics Card Waterblock HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Barrow 14mm OD - Twin Seal Hard Tube 90 Degree Compression Fitting HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Quint0sz Barrow Hard tube 14/10mm, niet vast genoeg in fitting? Handleidingen en Installatie Tips 2
Bl4ckj4ck666 Barrow Antec p120 crystal waterblock Waterkoeling 51
G FS: Bitspower, EKWB, Koolance en Barrow Fittingen en koppelingen Verkocht 1
Hightower Barrow bracket HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
S Nieuwe pomp voor Barrow top Waterkoeling 1
GrimmReaperNL Barrow flow indicator Waterkoeling 4
Hightower Barrow gpu waterblokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy Nu ook Barrow waterkoeling verkrijgbaar bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
M Barrow reservoir (Lian Li O-11 Dynamic) advies Waterkoeling 5
Ubbidude Barrow? Waterkoeling 7
Jason Barrowch M Series Reactor CPU Waterblock, LRC 2.0 RGB, Ryzen AM4/ AM3/ Intel 115x / 1200 / 2011 / 2066 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason BarrowCH OLED CPU Waterblock, LRC 2.0 RGB, Integrated 17W PWM Pump HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan