• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

AzzKickr's M3

Trouwens, ken je videos.streetfire.net ? Site met niets anders dan filmpjes van alles met een motor. Eens daar zoek je maar eens op asskicker (of azzkicr, weet al niet meer). Ik kan hier niet linken want die site wordt geblokkeerd hier op werk.

:066:

*EDIT* via google een linkje bemachtigd:

[ame="http://www.streetfire.net/video/asskickers-euro-e36-m3-30_154170.htm"]AssKicker's Euro E36 M3 3.0 - Car Videos on StreetFire[/ame]

Oud filmpje wel al.
 
heb je geen filmpje waar je em hoort brullee ??

Nee, niet echt. Ik heb nog geen microfoon gevonden die zo'n decibels helder kan vastleggen. Dat vervormt allemaal hard doordat het ofwel te luid is, ofwel teveel bas in zit, etc.

In dit filmpje doe ik ergens in het begin (+- 3 min) wel een 400M sprint :

[ame=http://www.streetfire.net/video/bimmerboardbe-goes-racewars-2008-belgium_159266.htm]Bimmerboard.be goes RaceWars 2008 - Belgium - Car Videos on StreetFire[/ame]
 
Laatst bewerkt:
leuk hoor zo een dagje op circuit, maar word wel weinig gereden :p

heb je het filmpje zelf gemaakt?? in ieder geval degene die het filmpje heeft gemaakt is duidelijk een billenman :p (groot gelijk heb je ;) )
 
Nog wat foto's uit de oude doos: toen ik hem net bij mij thuis had, alsook na men eerste mods. Zo een beetje voor en na zeg maar :112:
 

Bijlagen

  • PIC_0099.JPG
    PIC_0099.JPG
    109 KB · Weergaven: 61
  • 2.jpg
    2.jpg
    95,4 KB · Weergaven: 60
  • 3.jpg
    3.jpg
    82,8 KB · Weergaven: 61
  • PIC_0105.JPG
    PIC_0105.JPG
    87 KB · Weergaven: 60
  • PIC_0104.JPG
    PIC_0104.JPG
    88,5 KB · Weergaven: 59
  • PIC_0103.JPG
    PIC_0103.JPG
    102,2 KB · Weergaven: 58
  • PIC_0100.JPG
    PIC_0100.JPG
    122,4 KB · Weergaven: 63
Dit was trouwens mijn vorige wagen: een BMW 318IS coupé met Mosselman turbokit. Die wagen heb ik gedurende een jaar of 2 volledig zelf terug opgebouwd. We huurden toen een huis met achteraan een grote werkplaats met put. Die woonst was van een garagist geweest destijds. Daar heb ik dan handig gebruik van gemaakt. Wel 2 jaar lang met de fiets naar het werk maar dat was het me wel waard.

Die wagen heb ik toen verkocht om men M3 te kopen. Helaas is hij inmiddels total loss met een dode tot gevolg. Die jongen die hem van me kwam kopen had een oud gammel Suzukitje ofzoiets en wou nu zijn eerste deftige wagen kopen. Ik had hem nog gewaarschuwd maar het mocht niet baten. Een goed halfjaar later zie ik plotseling op het nieuws men ex-wagen total loss rond een beton verlichtingspaal geplooid hangen en de bestuurder dood. Zijn vriendin in kritieke toestand. Weet niet of zij het nog gehaald heeft. De 2 vrienden die nog op de achterbank zaten waren ook gewond, zij het niet levensbedreigend. Nadien te weten gekomen dat er drank en drugs mee gemoeid was ... triest verhaal.
 

Bijlagen

  • PIC_0003b.JPG
    PIC_0003b.JPG
    39,6 KB · Weergaven: 66
  • PIC_0003.JPG
    PIC_0003.JPG
    89,6 KB · Weergaven: 74
  • PIC_0015.JPG
    PIC_0015.JPG
    65,2 KB · Weergaven: 76
  • PIC_0013.JPG
    PIC_0013.JPG
    43,2 KB · Weergaven: 70
  • PIC_0005b.JPG
    PIC_0005b.JPG
    52,5 KB · Weergaven: 75
  • PIC_0012.JPG
    PIC_0012.JPG
    57 KB · Weergaven: 76
  • PIC_0010n.JPG
    PIC_0010n.JPG
    62,3 KB · Weergaven: 81
  • PIC_0011.JPG
    PIC_0011.JPG
    48,8 KB · Weergaven: 78
  • PIC_0009.JPG
    PIC_0009.JPG
    74 KB · Weergaven: 65
Azzkicker, Nog een kleine vraag aan jou als BMW liefhebber,

Ik zit nou dus hier mee :p

E36 BMW 316 ?? Leuk en aardig nu heeft een vriend een E36 316 M-Tech gekocht en wtf is dat m-tech ?
Sneller zuiniger ?? Wat is het precies :D
 
Azzkicker, Nog een kleine vraag aan jou als BMW liefhebber,

Ik zit nou dus hier mee :p

E36 BMW 316 ?? Leuk en aardig nu heeft een vriend een E36 316 M-Tech gekocht en wtf is dat m-tech ?
Sneller zuiniger ?? Wat is het precies :D

Een M-Tech pakket is een optioneel pakket dat je BMW sportiever aankleedt, in het genre van een M3. Dat kunnen bijvb. sportspiegels zijn, een ander stuur en pook, sportzetels, enz.
Dus heeft geheel niets met de techniek of motorisatie te maken, enkel met de looks. Hij is niet sneller of zuiniger of watdanook ;)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
HighFlow Gefeliciteerd, AzzKickr. Felicitaties 0
AzzKickr AzzKickr - Skeletor systeem Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan