Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
1 ding is zeker, er komt voor het einde van het jaar nog een 2de kaart bij
zometeen ff kijken hoe ie loopt met spellen, maar heb zo`n gevoel dat ik m`n xp gedag moet zeggen omdat de nieuwe drivers aleen voor vista/w7 zijn :icon_sad:
1 ding is zeker, er komt voor het einde van het jaar nog een 2de kaart bij
zometeen ff kijken hoe ie loopt met spellen, maar heb zo`n gevoel dat ik m`n xp gedag moet zeggen omdat de nieuwe drivers aleen voor vista/w7 zijn :icon_sad:
weet ik, maar had nog ff gehoopt te wachten ermee, heb zo`n schurft hekel aan de superbar en nog niemand 6.1 surroundsound aan de praat zien krijgen erin
ja, maar die temps dumpt ie ook in je kast
deed m`n kast open en stak m`n hoofd erin om te kijken wtf er aan de hand was en kon gewoon de warmte voelen alsof het een straal kacheltje was
dat ding wordt echt loei heet, waar de "ati radeon" staat is metaal met vent gaten in je kast insplaats van aleen naar achteren
furmark ff opnieuw gedraait
210 seconden
max 86c met fanspeed op 37%, ziet er naar uit dat ie met standaard fan zichzelf stabiel probeert te houden rond de 85c
ja en de temps van de rest van de dingen van je kaart?? ofwel kijk effe naar alle temps die je met gpu-z uit kan lezen (je vrms gpu enz enz)
wat voor kast heb jij eigenlijk??
zit met een zwaar gehaverde kandalf lcs, met een 200mm fan aan de zijkant, 1300rpm noctua aan de achterkant en 3 noctua`s met 360 aan de voorkant
ouwe foto
200mm en backfan blazen in, noctua`s+rad blazen uit, genoeg lucht verplaatsing dat er een redelijk sterke airflow is aan de boven kant van de kast waar gaten zitten zonder fan + gpu die lucht eruit blaast :107:
ja dat is niet echt frisse lucht voor je gpu
probeer eens zonder (1 of 2) pci slot covers of met van die ventilerende kijken hoeveel verschil het maakt
meer dan genoeg frisse lucht
er wordt meer ingepompt dan er uit wordt gezogen, vandaar dat er lucht die ie niet kwijt kan door de bovenkant eruit wordt geblazen
het is omgekeerde airflow
aan de voorkant blaast ie lucht eruit terwijl van de achterkant en zijkant erin wordt geblazen