Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
meer verbruik de gtx295, maar wel duidelijk meer FPS.
Met gtx295 sli, haalde k continu meer als 120FPS, cpu ook wel OC.
Ben benieuwd met mijn volgende vga's wat dan de Vantage score zal zijn, zal er ook een filmpje van maken dan.
beter/slechter dan een 295 hoe dan ook maakt me niet uit
kan tenminste lekker genieten met alle spellen op 1920x1080 met max settings, iets wat ik eerder niet kon zonder vreselijke lag en nu nakkes
ff wachten totdat ik een 2`de erin kan hangen :077:
ik heb een prob met mijn 5870, hij wil niet vastklikken in mijn pci-e slot 1 van mijn ud5.
Ik denk dat het komt omdat het vergrendelingshaakje van de kaart niet goed is, zoals op dit plaatje?
ik wil het alleen even zeker weten voordat ik het eraf snij.
Ik zit nog erg te twijfelen wat voor koeling ik op mijn 5870 ga zetten (ik heb de Asus-versie in bestelling staan bij cool-prices, binnen nu en twee weken gaat-ie eraan komen).
Ik kan mijn Swiftech MCW-60 4870 blokje aanpassen en eropzetten, maar ik kan ook eens gek doen en er een fullcoverblok op gooien. Ik twijfel dan heel erg tussen de volgende drie:
Koolance: erg mooi met de industriele look en de doorschijnende zijkant, maar wel duur, groot en zwaar
EK-Nickel: mooi, maar wellicht een beetje "over the top" met het zichtbare waterkanaal.
Ik denk dat het eerlijk gezegd de AC-Nickel gaat worden, het feit dat hij zo plat is levert voor mij behoorlijk wat voordeel op in mijn krappe case. Alleen nog ff mijn loop herplannen...
Oh en Vexl, je kan dat stukje er inderdaad afsnijden. Het doet niets technisch, dus zolang je voorzichtig bent en niet uitschiet zal je je kaart niet beschadigen.
ik heb een prob met mijn 5870, hij wil niet vastklikken in mijn pci-e slot 1 van mijn ud5.
Ik denk dat het komt omdat het vergrendelingshaakje van de kaart niet goed is, zoals op dit plaatje?
ik wil het alleen even zeker weten voordat ik het eraf snij.
nou, ik heb maar eens een modelletje gemaakt van dat AC blokje, en ik ben er dus achtergekomen dat hij niet past in m'n casemod. Dat "lipje" dat uitsteekt voor de aansluitingen is gewoon te groot, en ik krijg het dan niet meer aangesloten.
De lengte van de pcb is 28,7cm. Daar komt nog hooguit 0,5-1cm bij voor de uitstekende koeler.
Voordeel van de 5850/70 is dat de stroomvoorziening aan de bovenkant zit, wat toch net iets mooier is, en het neemt ook minder ruimte in de lengte in.