• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Asus dual bay total controller

Bas9466

Member
Beste shop wil graag deze bestellen ipv de gelid 6 fan omdat het moederbord 3 pin fans op dc voltage kan regelen ik zal deze dan ook met 2x 2 fans van 3,8 watt per fan gaan plaatsen hoop dat de bestelling kan worden aangepast
Wil dan ook 2x 4pin naar 2x 4pin verleng kabel of gaat de Ek splitter kabel wat ik beter vind om het moederbord zo min mogelijk te belasten met dc spanning ik belast liever mijn psu hiermee
Bas dit kost hij ongeveer.
[URL="http://www.highflow.nl/fans/controllers/overige-fan-controllers/asus-republic-of-gamers-front-base-dual-bay-gaming-panel.html"]






[/URL]
 

Bijlagen

  • asus dual bay total controller.jpeg
    asus dual bay total controller.jpeg
    57,8 KB · Weergaven: 2
Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb net de link aangepast omdat er een oud model bij tweakers opstaat en een nieuwe van april 2015 kost 49,95 voordat je het oude model besteld is dat het nieuwe model Freddy want er is een oudere en nieuwe uitvoering de prijs is oke gebruik de gespaarde punten voor de 10 euro 10 erbij en de EK kabel kan je het aan de shop door geven dat zij mij dan een mail sturen.
Bas
 
Laatst bewerkt:
De oude is niet meer leverbaar, de nieuwe staat in de shop.
Waardepunten kunnen nog niet verrekend worden, dat kan op het moment wanneer een bestelling volledig is afgerond.
Dus bij toekomstige bestellingen kan je waardepunten wel toepassen (als de huidige bestellingen zijn afgerond).
 
Mooi ding!! ook maar eens een keer bestellen.

Hoeveel watt heb je per kanaal, is alleen mijn vraag?

Laat maar dit gaat niet werken met mijn mobo, jammer.
 
Laatst bewerkt:
Er is ook nog een voorloper van deze te koop misschien dat die wel werkt op je moederbord en ik ga de fan,s via een ek splitter op de psu zetten zodat alleen het pwm via het mobo gaat lopen doet alles warmte oc en de software van de hero is afgestemd op deze controller zker mooi ding omdat de pwm connectors ook de dc voltage van 3pin fan,s regelen en mijn fan,s zijn 4,8 watt en de corsairs zijn bijna 10 watt per fan 0,35 amp

Mooi ding!! ook maar eens een keer bestellen.

Hoeveel watt heb je per kanaal, is alleen mijn vraag?

Laat maar dit gaat niet werken met mijn mobo, jammer.

zijn 2 uitvoeringen van ook voor de andere asus serie borden
 
Er is ook nog een voorloper van deze te koop misschien dat die wel werkt op je moederbord en ik ga de fan,s via een ek splitter op de psu zetten zodat alleen het pwm via het mobo gaat lopen doet alles warmte oc en de software van de hero is afgestemd op deze controller zker mooi ding omdat de pwm connectors ook de dc voltage van 3pin fan,s regelen en mijn fan,s zijn 4,8 watt en de corsairs zijn bijna 10 watt per fan 0,35 amp



zijn 2 uitvoeringen van ook voor de andere asus serie borden

Oke thanks voor de info,maar ik heb geen rog bord,heb denk ik niet die connector op mijn bord zitten.
 
update controller 2 uitvoeringen

Er is ook nog een voorloper van deze te koop misschien dat die wel werkt op je moederbord en ik ga de fan,s via een ek splitter op de psu zetten zodat alleen het pwm via het mobo gaat lopen doet alles warmte oc en de software van de hero is afgestemd op deze controller zker mooi ding omdat de pwm connectors ook de dc voltage van 3pin fan,s regelen en mijn fan,s zijn 4,8 watt en de corsairs zijn bijna 10 watt per fan 0,35 amp.


zijn 2 uitvoeringen van ook voor de andere asus serie borden

Je kan op tweakers de 2 uitvoeringen vinden die ik heb gekocht is van april 2015 en er is een uitvoering daar voor nog voor de borden net daar voor
 
ja mark ik heb de msi aan de kids gegeven en een asus rog hero viii gekocht met i7 6700k cpu en ik had het over het nieuwe model niet het oude wat ik ook had kunnen gebruiken.en bij de oude kan mijn bord niet staan die bestond toen nog niet sorry mark

en ook de i5 6600k erbij met geheugen heb de asrock z87 met de i5 4670k verkocht via tweakers

en ook de i5 6600k erbij met geheugen heb de asrock z87 met de i5 4670k verkocht via tweakers misschien niet op de lijst met oude controller kijk even bij mij staat het moederbord op de wetbench om alles te testen heb namelijk alles wat wc kan besteld in de shop er is ook een nieuwe dual bay van asus uitgekomen http://forum.highflow.nl/members/bas9466/albums/onderdelen-voor-core-x9-en-steeds-veranderen/

Het is volgens 6 verschillende leveranciers niet zeker dat Thermalltake de mono blokken op de markt brengt en ook al staat mijn moederbord niet op de lijst werkt hij wel op mijn moederbord als je dat wilt horen ik had hightower al mede gedeeld dat er ook een nieuwer model is uitgekomen hij kan mijn foto op zijn telefoon wel zien

Dus jouw moederbord staat vermeldt op de lijst?

kopie uit de lijst Intel Z170 Maximus VIII Hero V48 or later 1.01.17 or later 1-level O.C.
 
Laatst bewerkt:
Of het kan hangt af van de specificatie (hoeveel Ampere) van de aansluiting op je moederbord. Enige nadeel is dat Anus niet alle aansluitingen gespecificeerd heeft in de handleiding waardoor het al gissen wordt.

Je zou het kunnen proberen, maar de kans is aanwezig dat als het te veel wordt dat je het moederbord er mee beschadigd.
Ik heb de vraag ook uitstaan nu bij Asus Benelux (via Facebook), ik hoop op een spoedig antwoord.
 
erg aardig van je Mark hoe is het met jou en je vrouw n, hoop dat je vrouw het een beetje trekt en jij natuurlijk ook het is niet niks

Er komen alleen pwm signaal kabels op het bord de 4 sier fans laat ik op 5v draaien ze maken denk 900rpm harder wil ik ze toch niet hebben boven in hangen 1 480x60mm en een 360x60 met 7x pwm fans deze komen op deze kabel
EK-Cable Splitter 4-Fan PWM Extended
2x gaan via molex op de psu en de 2 pompen gaan op deze kabel via de pwm pomp aansluiting
4-Pin PWM Splitter (1x PWM -> 3x PWM) 30CM Sleeved Black
en de 4 voor het raam zit ook nog een 360x60mm over dus er gaat alleen signaal via het moederbord en omdat er in het moederbord een echte super controller in zit die de fans pas aangooit als ik bijvoorbeeld de temperatuur op 45 graden zet kan ik met de software regelen de bay controller van asus neemt stroom via de psu een sata aansluituing.
De kabels die naar het moederbord gaan geven warmte cpu fouten en rpm van de fans door ik heb wat foto,s bij het fan album gezet ik ga echt niets op het moederbord aansluiten ja signaal en pwm groen en blauw geen rood en zwart dus de belasting is nihil
bas sterkte met de vervelende situatie ik hoor je wel oke
 
Laatst bewerkt:
dat is dan leuk enkel kan ik er geen ene moer mee met pwm signaal dat ondersteund het niet heb nu van alles geprobeerd ze blijven net als met de 3pin controller op 2000rpm lopen dus heb in feite ook niets aan de ANUS bay controller die nu dus retour gaat omdat ik nu dus een echte pwm signaal controller nodig heb en kan jij even mijken of deze gaat werken als je tijd hebt alvast bedankt
Phobya MaxGuide 6 Dualbay Fan/Pump VFD-controller

Groetjes
Bas
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
foxbuster Welke onderdelen nodig voor ASUS ROG Strix GeForce RTX 3080 Ti Gaming OC Waterkoeling 3
D Aansluiten asus 3080 TI (hoeveel PCIe 8-pin gebruiken) NVIDIA 1
M Waterblock for Asus ROG strix RTX 3090 TI OC edition LC Waterkoeling 2
TinusB CableMod RT-Series PRO ModFlex Cable Kit for ASUS and Seasonic – BLACK / SILVER HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
W [Watercooling] €250 - €350, Asus Turbo 3090 GPU Advies Waterkoeling Setup 1
Bl4ckj4ck666 Asus rog strix x570-e gaming monoblock Handleidingen en Installatie Tips 6
Hightower Asus aio 360 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
H Nvidea A6000 + Asus Pro WS WRX80E-SAGE SE WIFI + AMD Ryzen Threadripper PRO 3975WX Waterkoeling 1
I Advies waterkoeling asus strix rog 5700xt 300 euro Advies Waterkoeling Setup 1
Bl4ckj4ck666 NZXT Kraken Z73 AIO + ASUS ROG Strix X570-e gaming, pomp werkt niet Problemen & Oplossingen 7
vincent asus aio cooler HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
mixedup asus aura hulp Problemen & Oplossingen 4
M Asus M.2 standoff en screw HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Hightower Bios updaten Asus X99 E WS Hardware & Software 5
W Inbouw Water Cooling combinatie met Asus Maximus IX Extreme mboard Advies Waterkoeling Setup 2
D Past deze cpu koeler BP-WBCPUEFX-RGB op ASUS ROG Maximus X Formula Waterkoeling 13
Z Asus Aura RGB Led strips/hulp gezocht Cases en Modding 15
C XS-PC g1/4 rigid tube fitting past niet op asus maximus x HighFlow Forum 5
XenoMorpH Asus 970 Strix waterblock gezocht Gevonden 0
T Asus Zenith treadripper 1950X waterkoeling Gallery & Build Logs 7
P Welke flow meter is compatibel met Asus Formula X Mobo (onboard flow meter support) Waterkoeling 7
N Advies waterkoeling 3 á 400 euro i7-970 en asus nvidia gtx 970 Advies Waterkoeling Setup 10
A Asus Rampage II Extreme Waterkoeling. Waterkoeling 3
Freddy ASUS ROG Rampage VI Extreme / Apex Waterblokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy Win een Disco PC! van Power Unlimited / ASUS en een beetje van HighFlow :) HighFlow Computer Cooling Shop 0
Hightower EKWB monoblock voor de asus strix Z270 itx HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
Hightower cablemods ledstrip asus aura ready HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
U Asus Maximus IX Formula - Flow en Temp sensor Advies Waterkoeling Setup 1
P Advies Waterkoeling GTX1070 / Asus Ranger vii I5 4690K (4-500 euro) Waterkoeling 34
Freddy EK-FB ASUS R5-E10 Monoblock RGB Edition *pre-order* HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
C [TKA GPU] 2x asus GTX 670 Direct CUII 2GB + koelblokken Verkocht 1
M mosfet heatsinks van een Asus ROG Maximus VIII gene z170 moederbord gebroken Overige Koeling 5
Bas9466 asus radeon r 290 groene lijn bij film AMD / ATI 3
W Advies gezocht Asus matrix 980ti waterkoeling Advies Waterkoeling Setup 5
Bas9466 Core xg asus hero 8 Gallery & Build Logs 4
Bas9466 2 x 3 pin fans op 1 x pwm aansluiting op moederbord asus rog hero viii Problemen & Oplossingen 6
DBRichard [VERKOCHT] ASUS 780 DCII SLI compleet watergekoeld (polished CSQ) Verkocht 1
R ASUS ROG MAXIMUS VIII EXTREME/ASSEMBLY Waterblok Hardware & Software 6
C ASUS ROG SLI-Bridge (2-way) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
Meelobee [TKA-GPU] 2x Asus R9280X (DC2T-3GD5) Verkocht 0
D Bitspower ASUS MAXIMUS VII IMPACT HighFlow Webshop 1
Tath Thermaltake VGA Water Block for ASUS STRIX-GTX 980 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 13
Bjorn@demichiel.nl [VERKOCHT] Asus GeForce GTX 690 Verkocht 4
Hightower [ gezocht] mosfetblok voor de asus maximus IVgene Gevonden 2
Hightower Bitspower BP-WBAIX79R4ENPAC-CL ASUS Rampage 4 x79 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
C internet snelheid op asus rampage2 extreme Problemen & Oplossingen 12
B Sli verbinding asus maximus ranger vii Waterkoeling 4
Tath Bitspower new Full cover block "Black and Clear" for Asus X99 Deluxe HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Slader [VERKOCHT] asus strix-gtx980-dc2oc-4gd5 Verkocht 1
Vissa [VERKOCHT] Asus Maximus V Gene Verkocht 1

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan