kier
Member
Hallo members van het modgenootschap.
Hierbij het begin van de uitdaging waar ik een mooie ASRock M8-Z97 zal transformeren naar een barebone mod met waterkoeling.
Toen ASRock contact met me opnam en de vraag stelde "zie je hier mod potentie in" kon ik uiteraard geen nee zeggen. Tevens kreeg ik toen de aanbieding om dit daadwerkelijk te doen toen ik zei dat ik hem wel onder water wou zetten.
Dank als eerste gaat uit voor dit mooie aanbod naar Red Hung ASRock HQ en Peter van ASRock Benelux.
Dank gaat ook uit naar Niko van EKWB
En dank gaat uit naar Harry Van Corsair
Het begon allemaal met de ASRock doos die geleverd werd op mn werk en op transport ging....veilig naar de modcave
Eerste unboxing op de eettafel
En een geweldige kast kwam tevoorschijn designed by BMW Group DesignworksUSA
De M8 wordt verkocht als een barebone systeem, bestaande uit de behuizing, voeding, mini-ITX moederbord,ventilatoren en optische disk drive
Standaard Mini-ITX Chassis
Flexibel om Standaard PCIe x16 Videokaart te Gebruiken
A-Command met G-sensor geïntegreerd
Creative SoundCore 3D 7.1 CH HD Audio
2T2R WiFi 802.11ac + BT v4.0 ondersteuning
Ondersteunt ASRock Key Master
Wat mooie specs:
En tijd om het beestje open te maken achter kant is iig ook niet mis
Voorkant en gelijk maar een GTX780 TITAN geïnstalleerd... kijken of het past
Past zeer goed en nog ruimte over
Mooie semi-modulaire 600W voeding erin
Toen gelijk alles gedemonteerd
Hierna mooi overzicht op het hart van de M8... De Z97-M8
Ziet er weer lekker uit dus.
Er kunnen in totaal een 5-tal SSDs in of 1x een 3.5" harde schijf en 4 stuks 2.5".
In deze komen iig 4 SSDs
Na een avondje brainstormen heb ik besloten dat we de hoogte ingaan. Dit met behulp van aluminium buisjes met hierom heen acryl buisjes en een beugel in het midden. En niet te vergeten wat op maat gezaagde acryl platen.
Hier ook wat rubber pootjes onder
En het geheel
To be continued!!!
Laatst bewerkt: