Bedankt allemaal voor de fijne reacties, altijd weer een genot om te lezen en hier doen we het dan ook voor.... Top!!!
Ik heb gemengde gevoelens hierbij.
Het is een erg mooi resultaat. Het is dat ik weet hoe de M8 er normaal uit ziet, maar dit is wel zo mooi geworden dat ik t origineel al bijna vergeten was.
Aan de andere kant vind ik het jammer dat dit je sabbatical/pensioen inluidt.
Thanks Richard voor al het moois wat je ons hebt laten zien. Kudos.
N.B. dat zwarte laken is een prima idee, moeten we eigenlijk allemaal ook als voorbeeld zien dat je met iets simpels je foto's zoveel beter kan maken
Wat betreft de sabbatical.... afgelopen weken waren grof gezegd life changing. Vlak voor de kerstvakantie besloot mijn baas wegens "reorganisatie" om mijn dienstverband na 22 jaar te beëindigen. De reden dat ik zou stoppen was door ruimte gebrek en tijdsgebrek, tijdsgebrek zal straks dus wel mee vallen
Ruimte gebrek is na zware onderhandelingen met moeders de vrouw tot een compromis gekomen. De extra inwoner komt in de hobbykamer van mijn vrouw, en ik.... Hou de modzolder
Dus dit is denk ik de kortste stop ooit geregistreerd, weer beginnen voordat je echt gestopt bent, lol
Dit alles opent ook weer nieuwe deuren, zoals dat ik mijn tijd nu vooral stoppen in de ultieme kwaliteit case op de markt, van
XFORMA ( voormalig murderbox) Zeer trots om te melden dat ik onderdeel ga uitmaken van het XFORMA team, en mij met XFORMA builds ga bezighouden.
En MrGiorgio, zwart/ wit laken is nooit verkeerd, maar omdat we toch wat verder gaan nu, is de vinyl versie besteld