• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

ASRock M8K

kier

Member



Hallo members van het modgenootschap.

Hierbij het begin van de uitdaging waar ik een mooie ASRock M8-Z97 zal transformeren naar een barebone mod met waterkoeling.

Toen ASRock contact met me opnam en de vraag stelde "zie je hier mod potentie in" kon ik uiteraard geen nee zeggen. Tevens kreeg ik toen de aanbieding om dit daadwerkelijk te doen toen ik zei dat ik hem wel onder water wou zetten.

Dank als eerste gaat uit voor dit mooie aanbod naar Red Hung ASRock HQ en Peter van ASRock Benelux.



Dank gaat ook uit naar Niko van EKWB



En dank gaat uit naar Harry Van Corsair



Het begon allemaal met de ASRock doos die geleverd werd op mn werk en op transport ging....veilig naar de modcave



Eerste unboxing op de eettafel



En een geweldige kast kwam tevoorschijn designed by BMW Group DesignworksUSA



De M8 wordt verkocht als een barebone systeem, bestaande uit de behuizing, voeding, mini-ITX moederbord,ventilatoren en optische disk drive

◾Standaard Mini-ITX Chassis
◾Flexibel om Standaard PCIe x16 Videokaart te Gebruiken
◾A-Command met G-sensor geïntegreerd
◾Creative SoundCore 3D 7.1 CH HD Audio
◾2T2R WiFi 802.11ac + BT v4.0 ondersteuning
◾Ondersteunt ASRock Key Master

Wat mooie specs:



En tijd om het beestje open te maken :) achter kant is iig ook niet mis



Voorkant en gelijk maar een GTX780 TITAN geïnstalleerd... kijken of het past



Past zeer goed en nog ruimte over





Mooie semi-modulaire 600W voeding erin



Toen gelijk alles gedemonteerd



Hierna mooi overzicht op het hart van de M8... De Z97-M8















Ziet er weer lekker uit dus.

Er kunnen in totaal een 5-tal SSDs in of 1x een 3.5" harde schijf en 4 stuks 2.5".
In deze komen iig 4 SSDs





Na een avondje brainstormen heb ik besloten dat we de hoogte ingaan. Dit met behulp van aluminium buisjes met hierom heen acryl buisjes en een beugel in het midden. En niet te vergeten wat op maat gezaagde acryl platen.





Hier ook wat rubber pootjes onder





En het geheel





To be continued!!!
 
Laatst bewerkt:



Update!!!







Als eerste een paar mooie shots van een nieuw top CPU block van EKWB: de EK-Supremacy EVO

Mooi blok op een niet al te grote mobo :) lijkt wel een full cover mobo blok zo, dus scheelt weer geld!!!







Ik ben ook wat zoekende met betrekking tot de kleur van de staanders: Titanium grey of glossy rood





Wat denken jullie?



Onthoud dat er rigid tubing in komt, met daar doorheen rode liquid (geen pastel deze keer).

Ik was ook aan het stunten met een extra cover voor de onderkant met hierin een aquatube geïnstalleerd....



Maar was niet echt waar ik heen wou, dus schrappen we dit :( Onderkant blijft dus open met alle WC stuff in volle glorie te zien.



Wel heb ik wat gaten geboord in de aquatube om hierin weer leds te plaatsen. Wat een best leuk effect geeft.



Als laatste heb ik de PSU een slag gedraaid wat beter uitkomt voor toekomstige ideeën

Zoals hij origineel zat:



Een plate gemaakt welke over de optische drive gemonteerd is



De PSU gedraaid met hier een beugel aan gemaakt om hem vast te zetten op de eerder gemaakte plate



More to come!!!
 
Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Sukudow Eerste watercooling advies Asrock X570 Advies Waterkoeling Setup 4
J WC Asrock Radeon RX 5600 XT Challenger D 6G OC Waterkoeling 1
Subarist [VERKOCHT] Asrock RX5700 XT Challenger D 8GB /!\Open geweest/!\ Verkocht 5
M Bitspower monoblock voor Asrock X299's. HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Tath Bitspower Full Cover waterblocks for ASRock X99 OC Formula\X99 Professional HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Sw333t [VERKOCHT] ASRock H61 Pro BTC + Intel Pentium G2030 Verkocht 3
D (waterkoeling) I7 4770K, Geforce GTX770, ASRock Fatal1ty Z87 Professional Advies Waterkoeling Setup 1
Hightower waterblokken voor de asrock extreme 9 x79? Waterkoeling 0
P [VERKOCHT] Asrock Z77 Extreme4 Verkocht 0
Sw333t [IN-ACTIVE] Asrock Z68M-ITX/HT Verkocht 2
Sw333t [VERKOCHT] Asrock Z68M-ITX/HT Verkocht 2
Sw333t Asrock Z68M-ITX/HT HighFlow Product Suggesties en Nieuws 17
X [Waterkoeling] €900 I7 2600k, HD6950 2GB en AsRock p67 Extreme 6 Advies Waterkoeling Setup 19
Z [IN-ACTIVE] ASRock 890FX Deluxe3 Verkocht 1
olympus [VERKOCHT] Asrock 4Core1600-Glan Verkocht 1
R WC set navraag - ~400-450€ (core I5-750/asrock P55 deluxe3) Advies Waterkoeling Setup 14
V Waterblok voor ATI HD4650 en ASRock G43Twins-FullHD? Waterkoeling 3
W Asrock X58 extreme + i7 920 D0 Overclocking 4
kier [CiP] Caselabs Magnum M8K Gallery & Build Logs 120

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan