• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Arwin's "Work in progress"

arwin74

Active member
pakjes tijd :)

wat verse fans voor de rad:

wat extra sli parts:

nieuwe flow sensor:

nieuwe thermal paste:

wat extra slang klemmen:

2 nieuwe fill ports voor doorvoer in me case:

nieuw muis matje:

kwijl kwijl bp:icon_cool: en dat gewoon 2 maal, super bedankt freddy voor die mooi aanbieding op de blokken :):):):)

toch appart 1 bp blok weegt net zoveel als me 2 ek460 blokken met de backplates en de kaarten :040:
yesssssssssssss me aquaero 5 lt :) :

kabeltjes:

pri...................:

wtf, nu weet ik dat een lt een licht versie is maar dus toch wel erg licht. je kijkt er zo doorheen :S
gelukkig zit freddy er al achteraan bij aqua computer :)

7-6-2011: dankzij freddy word zodra er weer een aquaeo 5 beschikbaar is bij aqua computer deze direcht naar mijn verstuurd :) thanxs freddy :)
das ff zwaar klote zo, zo kan ik nog niet verder bouwen :'(

Arwin

Laatst bewerkt:

arwin74

Active member
das wel de bedoeling maar inbouwen word nog ff niet helaas :(
aquaero 5 foetsie en evga laat op zich wachten met de p67 ftw
Arwin

arwin74

Active member
evga weer uitgestelt ben dat een beetje zat nu, en in us alleen maar bios gezeur als ik evga forums lees.
dus komt iets anders nu:

:woot

arwin

KnikkerBak

New member
Jaaah, heele mooie keuze :) neem ik ook alleen heb je hier het plaatje van de P67 versie is dit gewoon ter illustratie of heb je een reden om niet voor de nieuwste Z68 aka Extreme-Z te kiezen ?

arwin74

Active member
omdat ik voor een hele scherpe prijs een gloed nieuwe Maximus IV Extreme REV 3.0 p67 kan overnemen ;)

arwin

Xelation

Off-topic Extraordinaire
Het bord is verzonden, T&T heb je per e-mail dus morgen al in huis en spelen maar :106:

Verzonden vanaf mijn iPhone 4 met TapaTalk.

arwin74

Active member
moet morgen werken ;) word dus zaterdag aanpakken van de postbode helaas :'(

maar wel een lang weekend om te gaan bouwen :)

Arwin

Vergelijkbare onderwerpen

Bovenaan