• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Arwin's "Work in progress"

helaas geen domi was net te laat thuis voor gls.

maar wel creatief op me werk geweest

18032011354.jpg

18032011356.jpg


plexi drive bay bakje voor me 2 power adjust ultra modules en de Aqua-Computer Aquaero 5 LT USB fan controller :)

printjes erop en zo in de bay schuiven :)

Arwin
 
zo een vraag voor de experts :p

welke fans kan ik het beste gerbruiken om de standaard corsairs fans te vervangen (wil er geen leds in hebben)?
is het mogelijlk om met de fan regelaar van corsair leds te dimmen?

Wil namelijk led loze fans en blauwe (te dimmen) verlichting in de case
en via de aqua aro 5 straks een rgb led aansturen.

Zoals sommige al gehoord hebben is me 460 gtx sli set overleden door lekkage paar uur voor TP9 . Deze set zal vervangen worden voor een ?????????????? sli setje (ff geen water gekoelde gpu's meer)

Arwin
 
Laatst bewerkt:
zo aangezien updates als wat achter lopen en er nog genoeg in de planning staat:

de nieuwe gpu's (thanxs X-Tripiot)
01G-P3-1452-TR_LG_1.jpg

01G-P3-1452-TR_LG_4.jpg


de nieuwe fans die besteld worden voor de rad :
NOISEBLOCKER 140MM NB-BlackSilentPRO PK-2

en aangezien de loop niet helemaal zit zoals ik wil gaat die dus ook weer is veranderd worden:
nieuwe loop:
Naamloos.jpg


ook maar is ff kijken wat er met me flow meter is want die doet dus niks meer (hoelang zit er eigenlijk garantie op die krengen :p)


eerdaags ook maar is berg spullen verkopen nog diverse blokken liggen net als 2 defecte gtx 460 kaarten (physx draaid wel super met ze alleen beeld geven ze niet meer)

Arwin
 
Laatst bewerkt:
geen groot tekenaar maar zo ziet straks aanzicht er ongeveer uit

Naamloos1.jpg


bestelling met alle nieuwe spullen is vandaag de deur uit gegaan richting freddy :)
en vrijdag of zaterdag komen me evga gtx 470 kaarten binnen :)

Arwin
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan