• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Arwin's "Work in progress"

zo weer paar uurtjes pc sleutelen achter de rug :p
13112010205.jpg


13112010206.jpg


13112010207.jpg


13112010208.jpg



ja sommige foto's niet helemaal scherp en
ja sommige kabels moeten nog gesleved worden

kan niet alles tegelijk namelijk en is nog ff wachten op nieuwe sleving tool


Arwin
 
zo komt alweer een upgrade aan, 240 rad krijgt temps toch niet zo laag als ik had gehoopt (me 280 rad kreeg ze lager)
dus komt er eerdaags een vervanger voor:
EK-CoolStream-RAD-XT-360_front_600.jpg


maar omdat me flow met zo een grote rad misschien ook weer lager word ben ik al langzaam aan het kijken naar 2e 355 pomp of misschien een D5 (mocht iemand nog een leuke D5 top hebben liggen voor weinig dan komt de kale D5 versie Alphacool D5-VPP655 - Single Edition / No Top bij Freddy vandaan denk wand die prijzen zijn nu wel te doen zo als die kaal is.)

Arwin
 
Een MCP355 is een knallerpomp hoor, dus gaat echt geen moeite hebben met je set-up daar.
Daarnaast is een radiator zo restirctief als de binnenkant van een kanon waar een waterstraaltje doorheen loopt :p
Verschil tussen 240 en 360 rad is nauwelijks te merken ;)

Daarnaast is de opvoerhoogte van een D5 lager dan die van een MCP355, en daty bepaald grotendeels je flow.
Een stroomsnelheid van 1200 l/uur is leuk, maar alleen haalbaar in en weerstandloze omgeving. Wat dus absoluut niet het geval is in een WC loop.
 
Misschien loop, eerst van pomp naar 240, dan ben je van die lelijke dubbele 90° setup op je pomp vanaf dan naar je linkermosfet, bovenste mosfet, cpu , ramfreezer, NB gpu res, dat lijkt me mogelijk, zeer goed zelfs en ineens een stuk opgeruimder en een pak meer flow :p
 
nieuwe rad is binnen :)

2 eigenlijk had de eerste besteld en kon daarna een ander kopen die ik liever wou
de "kleine" 360rad van ek is dus ook gelijk weer te koop
onderste rad is de monsta rad, bovenste de ek xt 360
20112010212.jpg


onderste rad is de monsta rad, bovenste de ek xt 360
20112010213.jpg


monsta gaat dus in me build komen nou ja in, achter me build eigenlijk :p


Arwin
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan