• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Arwin74

Klein beetje bezig geweest nog, zijn op moment vooral aan het wachten op het Freddy pakje wat nog moet komen (hoop dat alles er nog is voor hij op vakantie gaat :S ) met aqua computer speeltjes :p

WP_001186.jpg

Arwin
 
vandaag me ferdy pakje eindelijk kunnen ophalen bij de gls shop
WP_001195.jpg
super bedankt freddy voor de goede service :)

kwam er echter alleen al snel achter dat er iets miste :|
WP_001196.jpg
daar hoort dus een plaatje over te zitten wat die 6 gaatjes voor de leds afsluit :S

ondanks die tegenslag toch alles maar verder in elkaar gezet, hier volgens dus weer een paar voorgang foto's :)
WP_001197.jpg
WP_001198.jpg
WP_001199.jpg
WP_001200.jpg
WP_001202.jpg

Arwin
 
Gister van Cooler Master schroeven mogen ontvangend ie ik kwijt was geraakt tijdens uit elkaar halen en weer in elkaar zetten (mijn hartelijke dank nog hiervoor Michiel)

Alles maar even (deels) in elkaar gezet om te kijken of het uitkomt zoals ik allemaal wil:
WP_001209.jpg
WP_001210.jpg
WP_001211.jpg
WP_001212.jpg

Moet zeggen dat het me niet tegenvalt hoe het er nu uitziet :)

Arwin
 
Gisteren is het pakje van aqua computer binnen gekomen (totaal geen kosten aan verbonden, super service dus van aqua computer)

Gelijk maar even alles weer in de build verwerk :)

WP_001213.jpg
WP_001214.jpg
WP_001218.jpg
WP_001219.jpg
WP_001221.jpg

Arwin
 
De beloofde plaatjes :)

WP_001223.jpg
WP_001225.jpg
WP_001229.jpg
WP_001232.jpg

Alleen wel gemerkt dat deze opzet net 2mm te lang is dus we gaan ff kijken hoe we dit gaan oplossen, word waarschijnlijk van de BP Fillport 3mm afhalen en dan moet alles weer helemaal goed gaan komen :) (met meten gisteravond gezien dat er maximaal 5 mm afkan)

Arwin
 
kwam zojuist achter iets vreemds bij 1 van me nieuwe BP fittingen voor straks aan de buiten kant
de O ring steekt er uit :|
word dus rma aanvragen bij freddy, denk alleen dat dat nog wel ff gaat duren qua antwoord :p
WP_001236.jpg
WP_001242.jpg
ook pakje van CM mogen ontvangen :)
met blanco i/o shield en afsluiting voedings gat :p
WP_001244.jpg
WP_001249.jpg
was een set incl hd tray daar heb ik er nu dus 2 van over, mocht iemand interesse hebben laat maar weten
WP_001245.jpg
WP_001246.jpg

Arwin
 
Lekker bezig, mooie update weer! :)

Heb dat ook gehad met 'n BP rotary, dat het rubber er tussenuit kwam. HF gemaild, en die gaven aan dat dat het beste direct met BP geregeld kon worden. Heb een mailtje gestuurd (in het Engels, met foto) naar shopservice@bitspower.com.tw, en na twee weken kreeg ik een mooi pakketje met een nieuwe fitting. Echt supernetjes! Dus dat zou ik ook even proberen, als ik jou was. ;)
 
Lekker bezig, mooie update weer! :)

Heb dat ook gehad met 'n BP rotary, dat het rubber er tussenuit kwam. HF gemaild, en die gaven aan dat dat het beste direct met BP geregeld kon worden. Heb een mailtje gestuurd (in het Engels, met foto) naar shopservice@bitspower.com.tw, en na twee weken kreeg ik een mooi pakketje met een nieuwe fitting. Echt supernetjes! Dus dat zou ik ook even proberen, als ik jou was. ;)

Hartelijk bedankt voor de tip, gaan ff een mailtje opstellen die kant op :)

Arwin
 
Is iets meer als 240 ;)
Is namelijk 2*280 dus totaal 560mm
Ook nog is 1 normale rad en 1 extra dikke :p


Voor thuis en voor The Party (veel andere lan party's ga ik eigenlijk niet heen) :D

zijn dus gewoon 2 kleine kasten die je makkelijk kunt tillen en niet 1 loodzware hernia kast die je met pijn en gekloot kan verhuizen

is nu ook zo dat ik gewoon van kast kan wisselen als ik een andere behuizing mooier vind. Main pc kast verbouwen, vloeistof weer aankoppelen en we draaien weer :)

Arwin
 
Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
HighFlow Gefeliciteerd, arwin74. Felicitaties 1
HighFlow Gefeliciteerd, arwin74. Felicitaties 4
HighFlow Gefeliciteerd, arwin74. Felicitaties 2
MrGiorgio Gefeliciteerd Arwin74 Felicitaties 8
arwin74 arwin74 ze bouw putje hahaha Gallery & Build Logs 82

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan