• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

arwin74 ze bouw putje hahaha

arwin74

Active member
Aangezien ik toch langzaam aan het opbouwen ben enz. zullen we hier maar ff topic neer planten :praygod

kast: coolermaster cosmos 1000, binnen en staat klaar om volgebouwd te worden. zitten al andere fans in als normaal. top 120mm fans zijn al 140mm fans en de fan onder in de kast (en bij mijn ook boven de hd's) zijn stille 800 rpm fans geworden

voeding: Zalman ZM600-HP reeds ingebouwd en alle kabels (die dus al netjes zijn gesleeved bij deze voeding) achter het paneel gebracht en netjes vast gemaakt met t raps zodat daar straks niks meer aan gedaan hoeft te worden

hd's: tja zitten nog in me huidige pc dus op dit moment nog niks mee gedaan :016:

radiator: voor de toekomstige waterkoeling (wil met een lain d5 pomp gaan werken dus dat word nog ff sparen, kast gaat dus eerst paar maanden op lucht worden gekoeld) is zojuist besteld bij highflow dus die zal van de week wel netjes binnen komen.
aangezien ik al goede 140 mm fans in de kast heb zitten ben ik dus voor deze rad gegaan: MagiCool COPPER Radiator - 280 - MC-RADI280.
Via de Shoutbox namelijk vernomen dat deze rad perfect zou moeten passen in een coolermaster cosmos

foto's en verdere voortgang volg binnen kort. wegens wat gezondheid problemen namelijk niet instaat om lang achter pc te blijven plakken :icon_frown:


Arwin
 
zo maar ff paar foto's dan :)
voeding en verders nog heel veel ruimte
26072010069.jpg

extra hd koeler
26072010073.jpg

lokatie rad :)
26072010071.jpg

rest wat er ook nog in mag
26072010070.jpg


weet het vga kaart is geen water gekoelde maar die word t.z.t. vervangen. word ff tijdje op lucht draaien tot ik alle andere onderdelen van me wc kan betalen :005:

rest komt nog wel :p

arwin
 
zojuist een kleine aanpassing besloten :041:

k.3nny weet het nog niet maar hij is zojuist genomineerd om paneel te gaan verbouwen van me cosmos 1000 :106:

nu alleen nog netjes aan hem gaan vragen :064:

Arwin


:026:
heer k.3nny heeft ja gezegd :047: weet mijn exacte idee denk nog niet helemaal :080:
 
Laatst bewerkt:
zo weer ff wat gedaan :)
27072010078.jpg

radje ingebouwd in dakje van me cosmos

wat leuk speelgoed besteld van een mede water gek

douxau.jpg


onderweg naar hier als Kerensky weer thuis komt

word dus watergekoeld MB en ook me ram ga ik water koelen zou ik eerst niet doen maar vind dat blok er zo mooi uitzien

geheugen gaat straks 2 keer Kingston ValueRAM KVR1333D3N9K2/4G worden

Arwin
 
weer een pakje binnen :)
05082010121.jpg


niet veel bijzonders maar wel nodig straks in me MIPS RAM Freezer 3
velletje Thermalpad van 120x200x0,5 mm
05082010122.jpg



ook nog een trap gun maar die is voor andere werkzaamheden :016:
Arwin
 
omdat ik toch me mb alvast wil gaan aanpassen en ik nog niet over alle wc componeten beschik is er vandaag weer een pakje binnen gekomen :)

06082010124.jpg


striker extreme II als vervanging straks van me nse (die dan weer de verkoop ingaat) helemaal compleet incl. garantie via tweakers :)

Arwin
 
en zojuist van fatal_error.be het volgende stukje hardware overgenomen voor in me bouw putje :)
waterblok voor een 9800gx2 kaart :)
501357_2_z1.jpg

laat ik nou ook net een 9800gx2 SC op de kop hebben getikt :p
14-130-353-TS


en van vincent een XSPC Single 5.25 Bay Reservoir over genomen :)
p1060759.jpg

word dus weer vol spanning wachten op die postbode komende dagen :):)

Arwin
 
Laatst bewerkt:
Er zit een coating op het aluminium. Voor de zekerheid kan je beter wel koelwater met een anti-corrosie goedje erin gaan gebruiken. Er hoeft maar een minuscuul krasje in die coating te zitten en korrosionsfest wordt corrosiefeest in de negatieve zin van het woord. ;)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan