• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

arwin 74

arwin74

Active member
tja zoals naam al laat vermoeden dus niet 1 van de jonkies meer maar uit bouwjaar '74 (toch wel 1 van de betere eigenlijk)

Echte naam (Voor/Achternaam): Arwin Rademaker
Nickname: Arwin74
Leeftijd: 35 (tering voel me gelijk weer een jaar ouder)
Woonplaats: Blijham (hoe wat waar :doubt: bijna Duitsland in de provincie Groningen)
Studie/Werk: normaal gesproken hard werkend als elektromonteur (nu helaas al 3 maanden ziektewet)
E-mail: bw.rademaker@gmail.com
MSN: ja heb ik
Xfire: nope
Hoe ben je bij HighFlow gekomen? uhhhh tweakers.net, volgde een paar linkjes over waterkoeling en kwam hier dus uit :016:


Dit stukje komt zo ff wand is work in progres :praygod
zit namelijk nog met paar vraagjes

MOBO: Asus Striker II NSE
CPU: Intel Core 2 Quad Q9550
MEM: 1x Kingston ValueRAM KVR1333D3N9K2/2G
VGA: (videokaart)
SOUND: (geluidskaart)
HDD1: Western Digital Velociraptor WD740HLFS, 74GB
HDD2:
HDD3:
HDD4: Samsung Spinpoint F1 HD103UJ, 1TB
OPT1: Plextor PX-880SA
PSU: Zalman ZM600-HP
CASE: Coolermaster Cosmos 1000
OS: Windows 7 x64
MON: ïlyama vision master pro 502
KB: (keyboard / toetsenbord)
MOUSE: logitech mx 1000 laser
MOUSEPAD: bestaan die nog dan
SPRS: (speakers / luidsprekers)
INET: Telfort
Koeling: op moment nog lucht gekoeld, wat ik wil hebben word ff sparen namelijk zat al op bijna 500 euro (lucht/waterkoeling, welke coolers, heatsinks, blokken, pompen etc.)
 
Laatst bewerkt:
Welkom op het forum, alvast veel lees/type plezier!
Voor vragen over koeling zit je hier goed ;)

das mooi. wand op internet enkele foto's gezien waar er boven in de coolermaster cosmos 1000 een rad zat en ik wil dus graag weten welke er zouden passen (zitten nu extra stille 140mm fans en die wil ik weer op rad plaatsen eigenlijk)


Arwin
 
Welkom!! Ik moet je wel waarschuwen!!!

Waterkoeling is een zeer verslavende hobby!!
Het aanschaffen van een waterkoeling set is daarom op eigen risico! Highflow kan niet aansprakelijk worden gesteld voor de gevolgen!

:044:

Oh....btw, join the club oale!! (31)
 
welkom op het forum...

Mocht je je mobo willen gaan waterkoelen dan heb ik daar nog een mooi blok voor... deze koelt de NB/SB... op de mosfets zitten pasieve heatsinks... het WC blok is van Bitspower en de heatsinks van Enzotech...

Hier een foto zo dat je het kan zien...
xaunol.jpg
 
welkom op het forum...

Mocht je je mobo willen gaan waterkoelen dan heb ik daar nog een mooi blok voor... deze koelt de NB/SB... op de mosfets zitten pasieve heatsinks... het WC blok is van Bitspower en de heatsinks van Enzotech...

Hier een foto zo dat je het kan zien...
xaunol.jpg



zie het alweer helemaal niet goed voor mijn om hier vaak te komen, zie alleen maar meer dingen die ik straks in me pc wil verwerken :)

arwin
 
welkom, ben benieuwd hoe je jou cosmos 1000 gaat aanpakken aangezien ik er ook een heb.

kast zelf wou ik redelijk origineel laten (hebben ze bij coolermaster erg hun best op gedaan om goede kast te leveren haha)
ga proberen zoveel mogelijk alles zo in te bouwen dat het gewoon een standaard cosmos 1000 lijkt, tot je beter gaat kijken :)


Arwin
 
:) zojuist een aardige meneer aan de deur geweest met eerste pakje voor me toekomstige waterkoeling.
aangezien ik komende manden toch nog op lucht koel en straks geen zin heb om veel te gaan inbouwen, zet ik er nu dus al delen in haha

27072010076.jpg

me rad met alvast de koppelingen er voor

Arwin
 
zo ff kleine update:icon_wink:

douxau.jpg

onderweg naar hier als Kerensky weer thuis komt :077:

word dus watergekoeld MB en ook me ram ga ik water koelen :icon_eek: zou ik eerst niet doen maar vind dat blok er zo mooi uitzien :icon_lol:

geheugen gaat straks 2 keer Kingston ValueRAM KVR1333D3N9K2/4G worden

heb er nu tijdelijk ff 2 gig in zitten omdat ik maar 1 pc heb (de ander is maandag via tnt naar ze nieuwe baasje gegaan, ook wc met reserator 2 als rad maar externe pomp in pc)

Arwin
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Thierry Gefeliciteerd Arwin Felicitaties 6
Z zFurious - Arwin Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
arwin74 Arwin's "Work in progress" Gallery & Build Logs 160

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan