Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Van waar halen jullie het toch? Er hebben al altijd schroeffittingen opgezeten :S
Man man man, wat zijn jullie slecht in dit spelletje Ik zal het maar zeggen dan: als je op die laatste foto naar de flowmeter kijkt, dan zie je dat die rechts een wel zeer lange fittingschroef heeft zitten. Dat is omdat het er twee zijn, ik had al een andere klaar gestokken aan de kant van het res, maar dan nog een gebruikt bij het aansluiten, zit nu dus met een fittingschroef teveel op mijn loop en een fitting zonder schroef in mijn voorraad
Ja, pics zijn inderdaad geen superkwaliteit, maar voor die paar foto's die ik trek is mijn foon goed genoeg
Tussen de fijne fouten heb ik ook nog een paar tips gevonden, wanneer ik die extra schroef er van haal zal de fankabels wat mooier weg werken. Nu twijfel ik tussen mooi samen binden met 'witte' tyrips of samen tappen met zwarte elektriciteitsplakband...
Dat is inderdaad iets wat ik zelf ook al bedacht heb.
Misschien komt het ooit zover als ik wat verf in huis haal voor de volgende build, maar speciaal er voor zoeken ga ik niet doen, je merkt het enkel als de flits opstaat, anders valt het reuze mee.
Dat weet ik wel hoor Ik bedoel gewoon dat dit van die kleine zaakjes zijn, moest ik de kast nog jaren gebruiken zou ik ze zeker doen. Net zoals ik dan zou kijken voor zwarte popnagels voor het venstertje, een nieuw acryl venster voor het grote paneel (want er staat een lange kras op ), gezien ik dat zou doen, zoizo dat stuk metaal uit dremelen zodat ik 1 groot venster heb, een gat in mijn 5,25" bay maken voor de fan kabeltjes door te steken zou maken, etc.
Maar dat is niet het geval, dus laat ik het uit gemakzucht zoals het is