Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Hey,Heb hem al een poosje binnen de Magenta Joystick is erg goed compleet silent geen switches maar een magneet die jou inputs anoloog naar digitaal switched. Je kunt via de software pebaalde eigenschappen veranderen zoals de "throw" of "actuation" sky is the limit als je bijvoorbeeld charge characters gebruikt kun je een profiel aanmaken door de "cardinals" aan te passen of als je motion characters gebruikt dan kun je je diagonals aanpassen en heel wat meer zie video:[MEDIA=youtube]6DyISR3mx0Y:257[/MEDIA][MEDIA=youtube]b6pmwmfZdVY:337[/MEDIA]Voorheen gebruikte ik Sanwa Silent JLF Joystick (JLF-TPRG-8AYT-SK) met Kowal actuator wat ook een geweldige stick is vind hem beter dan de stock JLF.Ook Seimitsu LS-40-01 en de Seimitsu LS-58-01 zijn brute sticks alleen ze maken voor mij een te luide geluid.Heb geen spijt van de Magenta aanschaf ook al kost ie een flinke duit + bezorg kosten en inklaringskosten uit de USA.Vraagje maak je ook Plexi covers voor de Madcatz TE2 (dus niet de TE2+) als je ze maakt maak je ook ZWARTE MATTE plexi cover?Groetjes.
Hey,
Heb hem al een poosje binnen de Magenta Joystick is erg goed compleet silent geen switches maar een magneet die jou inputs anoloog naar digitaal switched. Je kunt via de software pebaalde eigenschappen veranderen zoals de "throw" of "actuation" sky is the limit als je bijvoorbeeld charge characters gebruikt kun je een profiel aanmaken door de "cardinals" aan te passen of als je motion characters gebruikt dan kun je je diagonals aanpassen en heel wat meer zie video:
[MEDIA=youtube]6DyISR3mx0Y:257[/MEDIA]
[MEDIA=youtube]b6pmwmfZdVY:337[/MEDIA]
Voorheen gebruikte ik Sanwa Silent JLF Joystick (JLF-TPRG-8AYT-SK) met Kowal actuator wat ook een geweldige stick is vind hem beter dan de stock JLF.
Ook Seimitsu LS-40-01 en de Seimitsu LS-58-01 zijn brute sticks alleen ze maken voor mij een te luide geluid.
Heb geen spijt van de Magenta aanschaf ook al kost ie een flinke duit + bezorg kosten en inklaringskosten uit de USA.
Vraagje maak je ook Plexi covers voor de Madcatz TE2 (dus niet de TE2+) als je ze maakt maak je ook ZWARTE MATTE plexi cover?
Groetjes.