• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Arcade Stick en andere items

Fr33Z3r

New member
Beste Freddy,

Ik bestel al geruime tijd bij jullie voor pc water koeling en ben dik tevreden.

Ditmaal geen water koeling onderdelen:icon_biggrin:

Maar Arcade stick onderdelen die jullie ook verkopen ik weet niet of jij deze 2 onderdelen kan bestellen?

Het gaat om de "Magenta Joystick" en "Jasen's Customs EZ Mod - TE2" zie links:

magenta-analog-to-digital-programmable-joystick.jpg

https://paradisearcadeshop.com/en/h...genta-analog-to-digital-programmable-joystick

jasen-s-customs-ez-mod-te2.jpg

https://paradisearcadeshop.com/en/home/electrical/1831_jasen-s-customs-ez-mod-te2

Omschrijving van de Magenta Joystick word gebruikt voor "fighting games" maar deze is erg snel qua activatie en is stil zie omschrijving via de link.

De EZ mod TE2 word gebruikt om mijn Madcatz TE2 te modden zodat ik die kan gebruiken op xbox 360, xbox One, PS3, PS4 en PC.

Gaarne jou feedback of je dit uberhaubt kan bestellen, als dat lukt wat word de prijs en hoe lang gaat het duren eer je deze 2 producten op je site hebt? Ik kan het altijd proberen om te vragen!

Vriendelijke groetjes
 
Dat is een interessante stick :)
Maar voordat wij ze hebben kan er enkele maanden overheen gaan en qua prijs zal het niet veel schelen.
Deze items kan je daarom het beste rechtstreeks bij paradisearcadeshop bestellen.
 
Dat is een interessante stick :)
Maar voordat wij ze hebben kan er enkele maanden overheen gaan en qua prijs zal het niet veel schelen.
Deze items kan je daarom het beste rechtstreeks bij paradisearcadeshop bestellen.

Dank je voor je reactie,

Idd interessante stick wel DUUR! Maar gezien de feedback wel de moeite waard hij is stil en bovendien zeer snel ie "throw en actuation" die je zelf kunt instellen via software, gezien de stick met magneten werkt in plaats van met switches.

Maanden....ach jeetje das erg lang maar goed. Heb al een account bij ze alleen hun site is een zooitje werkt niet goed en bovendien werkt hun paypal optie niet goed. Mailtje gestuurd naar Paradisearcade heb reactie gekregen en ze gaan het oplossen voor me. Ik zou het niet doen ware het niet ze een goede reputatie hebben binnen de fighting community zoals "Shoryuken.com". Dus ik wacht wel af hoe het gaat.

In ieder geval bedankt Freddy.
 
Ik hoor graag wat jouw ervaring is met de stick als je het hebt.
Tot nu toe ben ik niet afgestapt van Sanwa JLF sticks (omdat ik daarmee "opgegroeid" ben :)).

Hey,

Heb hem al een poosje binnen de Magenta Joystick is erg goed compleet silent geen switches maar een magneet die jou inputs anoloog naar digitaal switched. Je kunt via de software pebaalde eigenschappen veranderen zoals de "throw" of "actuation" sky is the limit als je bijvoorbeeld charge characters gebruikt kun je een profiel aanmaken door de "cardinals" aan te passen of als je motion characters gebruikt dan kun je je diagonals aanpassen en heel wat meer zie video:



Voorheen gebruikte ik Sanwa Silent JLF Joystick (JLF-TPRG-8AYT-SK) met Kowal actuator wat ook een geweldige stick is vind hem beter dan de stock JLF.
Ook Seimitsu LS-40-01 en de Seimitsu LS-58-01 zijn brute sticks alleen ze maken voor mij een te luide geluid.
Heb geen spijt van de Magenta aanschaf ook al kost ie een flinke duit + bezorg kosten en inklaringskosten uit de USA.

Vraagje maak je ook Plexi covers voor de Madcatz TE2 (dus niet de TE2+) als je ze maakt maak je ook ZWARTE MATTE plexi cover?

Groetjes.
 
Wauw dat is wel vet zeg :D

TE2 kan ook, maar mat zwart heb ik alleen in 3mm dikke platen, dus het dat is wel dikker dan gewoonlijk.
(doorzichtige platen zijn 1mm dikte)
 
Wauw dat is wel vet zeg :D

TE2 kan ook, maar mat zwart heb ik alleen in 3mm dikke platen, dus het dat is wel dikker dan gewoonlijk.
(doorzichtige platen zijn 1mm dikte)

Dank je voor de reactie,

Is het niet 2mm? Maar goed wat moet ik me daarbij voorstellen met die 3mm gaat het wel passen op mn TE2? Ik denk dat mn "bezel" omhoog word gedrukt. Enig idee hoe het er gaat uitzien kun je me wat meer vertellen. Alvast dank.
 
In mat zwart heb ik helaas niet dunner dan 3mm.
Het wordt denk ik wel te krap voor onder de bezel, volgens mij kan je wel de hele bezel eraf slopen, dat je dan de cover met schroeven vast maakt.
Maar het lijkt mij een beter idee om gewoon een transparante cover te nemen dat standaard onder de bezel past en daaronder zwarte artwork o.i.d. te plaatsen.
 
In mat zwart heb ik helaas niet dunner dan 3mm.
Het wordt denk ik wel te krap voor onder de bezel, volgens mij kan je wel de hele bezel eraf slopen, dat je dan de cover met schroeven vast maakt.
Maar het lijkt mij een beter idee om gewoon een transparante cover te nemen dat standaard onder de bezel past en daaronder zwarte artwork o.i.d. te plaatsen.

Dank voor de reactie,

Ik heb even gekeken maar zie geen Optie voor de zwarte matte 3mm plexi hoe kun je deze bestellen? Ik ga zowiezo de 2mm plexi bestellen de 3mm zwarte mischien ook maar niet 100% maar Wil wel de Optie hebben mocht ik hem toch willen. Alvast dank.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
M Op zoek naar deze kabel voor Hitbox Venom Arcade stick Gaming 3
Freddy MadCatz TE PS3 Arcade Stick upgrade/mod met PS360+ PCB Overige Builds 0
Freddy Goedkope Arcade Stick upgraden :) Overige Builds 1
Aequitis [IN-ACTIVE] Madcats Streetfighter 4 Tournament Edition Arcade Fight Stick Verkocht 4
HighFlow AtGames Legends Ultimate Arcade Kast met 300 games HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
H Mame arcade cabinet Electronica 5
Freddy Mijn mini arcade zolder / game room Overige Builds 9
Freddy Halo naar Arcade hallen Gaming 3
Freddy Blast Galaxy - Arcade Club Amsterdam Gaming 0
Freddy Daytona USA Twin Cab (Arcade) Overige Builds 46
Freddy Vewlix-F Cabinet / Arcade kast / Hyperspin MAME + XBOX 360 Overige Builds 19
Freddy Star Wars Battle Pod arcade game Gaming 0
Wouter Arcade Games HighFlow Forum 6
HighSpeed^ [Arcade] Toernooien Gaming 5
Wouter Nieuwe games in de arcade hall. HighFlow Forum 0
Freddy Old skool Arcade Kasten! Gaming 8
Freddy Arcade: Nieuwe Games! HighFlow Forum 16
Freddy [Arcade] Daytona USA 2 & Sega Rally Gaming 0
Freddy Arcade Wedstrijd: Tetris! HighFlow Computer Cooling Shop 8
Freddy Arcade Wedstrijd: Snake! HighFlow Computer Cooling Shop 41
Freddy Arcade Wedstrijd: Breakout HighFlow Computer Cooling Shop 11
Freddy Arcade Highscore / Toernooi prijzen? HighFlow Computer Cooling Shop 5
E [VERKOCHT] Terratec Cinergy Hybrid Stick Verkocht 5
Johnny USB stick welke? Hardware & Software 19
Freddy Wat is zuiniger? Films afdraaien vanaf USB-stick of Hard Disk? Hardware & Software 20
M aqua computer high flow next en andere zaken Waterkoeling 0
D Zelf cable sleeven en nog wat andere kleine vragen Cases en Modding 1
ForresT Highflow Polo's en andere kledingstukken Lan Party 23
Freddy Cable Combs voor Cablemod kits (andere kabels met circa 2mm diameter) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
M Meer druk nodig, dubbele d5 of andere. Waterkoeling 4
R Andere CPU koeler voor full block Waterkoeling 2
stefan787 Intel Core i7 3820 of en andere 2011 socket cpu Gevonden 0
K Corsair Obsidian 650D (advies voor andere fans) Cases en Modding 2
T Andere fans nut? Waterkoeling 5
gerjanlubbers [CANCELLED] Teruil case , voor andere case :) Verkocht 1
Freddy Beveiliging van jouw PC, gamegear en andere spullen thuis HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
E Xigmatek Asgard 381 en wat andere zaken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
W 1videokaart veel warmer als de andere Waterkoeling 9
DieHard Highflow Forum malware waarschuwing (link naar een andere site) HighFlow Forum 3
D Hoe kan ik het best triple CF verbinden en andere vragen. Advies Waterkoeling Setup 11
Stephan---pro Alienware aurora overbouwen naar een andere kast Cases en Modding 20
K Antec 620 (andere fan) Overige Koeling 4
hondaygo Bedrading andere volgorde, kan dat? Electronica 10
bundymania [Bundymania User Review] Mora 3 und andere übergroße Radiatoren im Testcheck HighFlow Product Reviews 8
L EVGA videokaarten beter dan andere merken? Hardware & Software 31
Alex Wat zijn jullie nicknames op andere fora? Algemene Discussies 8
Demolisher Bitspower True silver/gold fittingen en andere nieuwe producten HighFlow Product Suggesties en Nieuws 33
k.3nny Algemene discussie topic "andere builds" Overige Builds 138
G pc piept door andere voeding. Hardware & Software 8
K Andere slangen Waterkoeling 22

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan