Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Ik heb wel de stappen gevolgd tijdens kalibreren zoals in de handleiding beschreven staat, ik heb geen mechanische flow meter geïnstalleerd of is dan ook aanwezig. Na de 30 seconden kalibreren (met de slang afklemmen) blijft de flow op 0/lh hangen.Echt een probleem is het niet, op dit moment staat de pomp ingesteld op temperatuur van het water, en dat doet het prima.Temps schommelt in idle rond de 30 graden en met gamen tegen de 35/37Maar omdat de flow op 0 staat gaat er ook geen alarm af als er bijvoorbeeld een kink in de slang zou zijn en als de pomp ingesteld staat op flow gaat het op 100% draaien.
Ik heb wel de stappen gevolgd tijdens kalibreren zoals in de handleiding beschreven staat, ik heb geen mechanische flow meter geïnstalleerd of is dan ook aanwezig. Na de 30 seconden kalibreren (met de slang afklemmen) blijft de flow op 0/lh hangen.
Echt een probleem is het niet, op dit moment staat de pomp ingesteld op temperatuur van het water, en dat doet het prima.
Temps schommelt in idle rond de 30 graden en met gamen tegen de 35/37
Maar omdat de flow op 0 staat gaat er ook geen alarm af als er bijvoorbeeld een kink in de slang zou zijn en als de pomp ingesteld staat op flow gaat het op 100% draaien.